Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har blitt oppringt daglig der de spørr om dette er Berit sin telefon, kjenner ingen Berit svarer eg, men når eg først er på tråden kan eg vel høre på ett tilbud om strøm. Takker nei, dagen etter er det samme leksen igjen... trodde det var svindel frem til eg googlet nr de ringer fra.
Hei Berit, det var synd at Tommy hadde fått tak i telefonen din slik at vi ikke fikk tak i deg. Tommy: fint hvis du gir den tilbake til Berit ved første anledning. Neida ;-) vi beklager selvsagt dette Tommy, hvis du kan sende oss en kort epost med mobilnummeret du blir ringt på og henvisning til melding på bytt.no så skal vi sørge for at det umiddelbart fjernes fra listene våre.
Ble oppringt av en selger som var hyggelig og forklarte greit priser, men sa æ ville se tilbudet å lese gjennom først, noe han lovde å sende på mail. Noen mail har jeg enda ikke mottatt etter 2 uker. Har sett litt på hjemmesiden å finner ikke noe tilsvarende tilbud som jeg ble lovet på telefon.
Hei Bjørn, og beklager at du ikke har fått god oppfølging fra oss. Hvis du kan sende oss epost til [email protected] med din kontaktinformasjon følger vi gjerne opp dette med våre selgere. Håper å høre fra deg.
Er ikke akkurat så fornøyd. Først kommer det to selgere på døren som jeg opplever at presser seg på. Deretter får jeg doble fakturaer, har ikke sjekket opp disse så nøye, men vet at jeg betalte mye mindre med den leverandøren jeg hadde. Når jeg på nytt sier opp avtalen, ringer det opp en selger som garanterer for at alt skal bli så flott og fint med lavere regninger. Men for å få den avtalen må jeg binde meg i 6 mnd. Har fortsatt mye høyere regninger enn det jeg hadde med forrige strømleverandør. Det har i tillegg vært rot med at de ikke har sendt ut alle efakturaene og jeg har fått varselgebyr etterpå. Dette opplever jeg på grensen til ren svindel og advarer folk mot å inngå noen som helst form for avtale med dette selskapet, med mindre man har masse penger til overs man vil kaste ut av vinduet.
Hei Petter, og takk for at du melder fra om dette. Vi ønsker svært gjerne at du sender oss en epost til [email protected] med flere detaljer slik at vi får gjennomgått saken nærmere. Håper å høre fra deg.
Vi ringte inn og lagde avtale med de, men de glemte å registrere oss som kunder. Dermed gikk vi to måneder uten strømavtale. Ringte for å høre hva som skjedde, da var vi ikke i systemene deres i det hele tatt. Lagde ny avtale og forsikret oss om at vi nå er kunder der. Sendte bilde av måleravleser med måler nummer for å forsikre oss om at vi sendte riktig nummer, dette klarte de da å skrive inn feil. BKK bekreftet at vi fortsatt ikke står som kunder hos ishavskraft. Så nå holder vi oss langt unna.
Hei Christine. Vi beklager at det ikke gikk som det skulle da du skulle bli kunde hos oss. Her vil det være svært nyttig hvis du kan sende oss detaljer om saken på [email protected] slik at vi får undersøkt saken nærmere for å finne ut hva som gikk galt og hvorfor du ikke fikk bedre oppfølging fra oss. Håper å høre fra deg.
Inngikk avtale med ishavskraft med binding på 6 måneder, hvor de 3 første månedene skulle vare med 50% på kwh priset. Når første regningen kom så var det fullpris på denne. Ringte de opp å får høre at selgeren har blitt lit fanga opp i salget å inngått en avtale som de ikke har å tilby. Han virket heller ikke så satt ut av det jeg fortalte å sa fort at de fjerner bindingstiden. Dette fremstår som en svært useriøs leverandør, med ansatte som ikke har peiling på hva de driver med å gjør alt før å få salg.
Hei Christoffer. Dette var ikke bra, og det er slettes ikke slik vi skal behandle våre kunder. Her vil det være svært nyttig hvis du kan sende oss detaljer om saken på [email protected] slik at vi får tatt opp saken med denne selgeren. Håper å høre fra deg.
Ishavskraft har levert over all forventning. Jeg har funnet min strømleverandør!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :-)
Unner kun mine aller, aller verste fiender å ha avtalen Felleskraft fra Ishavskraft. Alle andre anbefaler jeg å heller bruke pengene på triveligere ting enn å sponse dette.
Hei Egil. Det var ikke bra å høre at du er misfornøyd med vår avtale Felleskraft. Avtalen har vist seg å være konkurransedyktig over tid. Hvis du kontakter oss på [email protected] eller 77612000 ser vi gjerne nærmere over saken for å få avklart hva du er misfornøyd med. Ha en fin dag.