Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Ishavskraft i rundt 2 år. Før det har jeg hoppet på tilbud gjennom kjøp av elektroniske duppeditter, og har fått meg strømsjokk, økonomisk. Jeg har et nytt hus, og strømleverandøren jeg hadde sendte meg like høye regninger som da jeg hadde byggestrøm. Husker ikke hvordan jeg fant Ishavskraft, men det var ryddig. God service, alt på en regning, du får ikke nettleien fra et annet selskap. Idag ringte jeg Ishavskraft igjen, for jeg har jo fått med meg strømsjokk nummer 2, skyhøye priser. Jeg har nå fått avtale om fastpris på strøm med binding på 3 år. Det skremmer meg ikke, for jeg har ikke tenkt å bytte, om de ikke finner på noe tull da! 😂Sender en hilsen til dama på kundesenteret deres. Hun var hjelpsom og ga meg en god deal. 👍
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Inger 😊 det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør.
En bra app med fine detaljer om forbruk og kostnad. JEG ER MEGET GODT FORNØYD.
Takk for hyggelige ord Jan. Det er veldig fint å høre at du er meget godt fornøyd med oss som din strømleverandør.
Ingen overraskelser, avtale om markedsstyrt priser
Tusen takk for god tilbakemelding Magnar. Vi presenterer et ærlig regnestykke på regningen hver måned, hvor det klart fremgår hva råvareprisen er, og hva vårt påslag utgjør. Godt å høre at du er fornøyd med dette.
Kort sagt, blir det en annen leverandør. Ishavskraft er en av de dyreste leverandører, dessverre.
Hei Karina. Dette var leit å høre, og vi kjenner oss ikke igjen at vi skal være en av de dyreste strømleverandørene. Det er vanskelig å si noe om årsaken til at du skal ha fått en større regning enn normalt uten at vi har mer informasjon, derfor håper vi at du kan kontakte oss på [email protected] eller telefon 776 12 000 slik at vi får undersøkt saken nærmere.
Jeg skulle inngå en betalingsavtale og får et påslag på kr 4000, kun for denne avtalen ene og alene.. Når sluttfakturaen i utgangspunktet lød på svimlende kr 28.000.. Er dette virkelig lov?? Jeg skal ta dette videre...
Hei Linn. Vi har ingen påslag for å opprette en betalingsavtale, så dette høres veldig rart ut. Håper du kan kontakte oss på [email protected] eller 77612000 slik at vi får sett nærmere på saken.
Jeg fikk et godt tilbud som varer i 2 år. God informasjon om hva tilbudet gikk ut på.
Godt å høre at du er fornøyd med oss så langt og at du har fått god informasjon om avtalen :-) Skulle det dukke opp spørsmål underveis kommer du lett i kontakt med oss på [email protected] eller 776 12 000.
veldig imøtekommende, men er usikker på om det er så billig som de lovet.
Hei Ole. Vi håper at vi lever opp til dine forventninger. Dersom det skulle være noe uklart eller du har noen spørsmål er det bare å kontakte oss på [email protected] eller 77612000. Ha en fin dag!