Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en selger, sa jeg kunne vurdere å prøve i en kort periode. Fant noe annet jeg heller ville prøve, da mottok jeg bruddgebyr. Sa til selgeren at jeg kun ønsket å prøve i kort tid. Sendte Mail til kundeservice også, men fikk aldri svar.
Takk for tilbakemelding Mathias. I alle våre salg opereres det med skriftlig og muntlig aksept hvor det klart fremgår hvis en avtale er bindende. I tillegg sender vi varsel på sms hvis det er aktuelt med et bruddgebyr for å gjøre kunder ekstra oppmerksomme på dette. Sikker på at du ikke forveksler oss med en annen aktør? Ta uansett kontakt med oss hvis det er noe vi ikke har svart på i saken, så følger vi opp. Alle e-poster til [email protected] blir besvart, selv om det av og til kan ta noen dager.
Jeg har hatt Ishavskraft i nesten 30 år unntatt 3 mnd. med Agva, et lureselskap, var snar å bytte tilbake. Nå fikk jeg tilbud om seniorstrøm som jeg takket ja til. Jeg er meget godt fornøyd med Ishavskraft, det eneste lille kritiske jeg har å bemerke er at man sender papirfaktura som standard hvis man ikke sjøl velger epostfakuktura, og da får man det hersens miljøgebyret. Det burde være unødvendig i den digitale verden vi lever i nå. Når man har epostadressen kan man vel anvende denne for faktura.
Hei Torbjørn. Takk for en fin tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd. Det setter vi pris på å få høre :-) Det er ikke alle som bruker e-post like aktivt som deg, men vi har vært inne på tanken. Vi skal ta tilbakemeldingen din videre og se på muligheter for hvordan vi kan finne en løsning for dette i framtiden. Ha en fin dag :-)
Manglet forutsigbarhet da ingen garanti var gitt at Ishavskraft ikke ville komme med påslag/heving av pris når som helst.
Har verken positive eller negative erfaringer. Funker ok.
Hei Bjørn H. Takk for din tilbakemelding. Dersom du har noen spørsmål eller om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på [email protected] eller telefon 776 12 000. Ha en fin dag :-)
Har mottatt 4 fakturaer merket Opphør på samme måler. Byttet til annen leverandør. Mere rot har jeg aldri sett. Hilsen Morten
Hei Morten. Det var svært leit å høre om dette tilfellet. Her har det tydeligvis skjedd en feil som ikke skal skje. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] eller telefon 776 12 000 om du ønsker å se nærmere på saken sammen med oss.
De kunne sikkert ha oppgradert, informert meg mere på tlf eller e-post
Hei Eirik, og takk for tilbakemelding. Vi kan alltid bli bedre på informasjon og kommunikasjon, dette er noe vi jobber kontinuerlig med. Hvis du ikke har prøvd appen vår ennå anbefaler vi deg å teste den ut. I den finner du god informasjon om både strømpriser og kostnader, samt forbrukshistorikk og fakturaoversikt: https://www.ishavskraft.no/privat/app/ Her jobber vi også med å få på plass mulighet for varslinger ved for eksempel høye timepriser på strøm. Ta gjerne kontakt med oss på 776 12 000 eller [email protected] hvis du har andre innspill eller kommentarer.
Ved å flytte til Ishavskraft ble antydet fra konsulentselskap å skulle spare årlig kr 4-5000. Ser ennå ingen umiddelbar gevinst fra å ha byttet fra Norgesenergi. Uholdbar og usosial profil på nasjonal strømpris. Nord og Sør Norge må kunne linkes bedre sammens med felles strømforsyning,pris og regulering. Nok kabler ut av landet....!!!
Heisann. Takk for at du kom med tilbakemelding om din opplevelse hos oss. Vi ønsker jo selvsagt å etterleve det du har blitt lovet. Om du føler at du er misfornøyd eller ønsker å ta opp kontakten i henhold til avtalen setter vi pris på om du gir oss et lite vink på [email protected] eller telefon 776 12 000.