Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg fikk et godt tilbud som varer i 2 år. God informasjon om hva tilbudet gikk ut på.
Godt å høre at du er fornøyd med oss så langt og at du har fått god informasjon om avtalen :-) Skulle det dukke opp spørsmål underveis kommer du lett i kontakt med oss på [email protected] eller 776 12 000.
veldig imøtekommende, men er usikker på om det er så billig som de lovet.
Hei Ole. Vi håper at vi lever opp til dine forventninger. Dersom det skulle være noe uklart eller du har noen spørsmål er det bare å kontakte oss på [email protected] eller 77612000. Ha en fin dag!
Spotpris, er det som er avtalt. Etter at jeg skulle skifte selskap ble jeg oppringt av selger fra Ishavskraft. Dersom jeg unnlot å skifte strømleverandør så skulle jeg slippe å betale det faste beløpet på kr 49. Da regninga kom var jeg overført fra spotpris til innkjøpspris som er dyrere enn spot. Følger med på Appen daglig, og har stilt spørsmål om den viser korrekt. Ishavskraft svarer: Den skal være riktig. Innkjøpsprisen er høyere enn spotpris. Ikke bra det jeg ser, dårlig magefølelse.
Hei, og takk for tilbakemelding. Vår spotprisavtale heter foreløpig innkjøpspris, men den bytter vi navn på i løpet av kort tid for å gjenspeile at det er en spotprisavtale. Spotpris er selve råvareprisen på strømmen vi strømleverandører videreselger til kunder. På toppen av spotprisen kommer det et påslag og ofte et månedlig fastbeløp. På regningen fra oss vil du tydelig se hva som er selve råvareprisen, og hva som er vårt påslag. Vi beklager at du ikke har fått god nok informasjon fra oss om dette, og håper du kan kontakte oss på [email protected] eller 77612000 slik at vi får ryddet opp i dette. Ha en fin dag :-)
Jeg liker Ishavskraft og syns ikke de er dyrere enn andre for mitt bruk.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så lenge man har en god spotprisavtale vil det være små forskjeller mellom leverandørene, og vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss. Test også gjerne ut vår app hvis du ikke allerede har gjort det. Den er under kontinuerlig utvikling og finnes der du normalt sett laster ned apper :-)
bytt strømleverandør så fort som mulig. jeg har 35 m2 leilighet. jeg har ikke oppvaskmaskin ikke vaskemaskin og bare en varmeovn, har ikke varmtvannsbredder heller men jeg fikk regningen på mars mnd 2,393 NOK. jeg ringte kundeservice men de kan ikke forklare hvorfor jeg fikk himmel høy regning. så hva er vitsen å ringe kundeservice, bare kastet bort av tiden man må bare betale ishavkraft mafia. skal bytte strømleverandør asap.
Hei Rona og takk for at du melder fra om dette. Vi som strømleverandør må sende deg regning for det strømforbruket netteier melder at du har hatt i leiligheten din, og så lenge du har en spotprisavtale er det markedsprisen (som er lik hos alle leverandører) som utgjør mesteparten av kravet. Vi vil uansett gjerne at du kontakter oss slik at vi får sett grundigere over dette, og håper at du kan ringe oss på 77612000 eller sende oss en e-post til [email protected]. :-)
Jeg ble oppringt av en selger fra selskapet som lovet en moderat makspris for vinterstrøm. Det hørtes bra, og jeg slo til. Så gjør altså Ishavskraft det som desverre mange andre tilsvarende selskap har gjort til glansnummer: ved første anledning settes jeg over til på en av de dyreste avtalene i bransjen! Og uten at jeg har inngått noen ny avtale eller har tillatt avtalen. Nå har jeg betalt for mye for lenge, og har forlatt Ishavskraft. Men er en slik virksomhet virkelig lov?
Hei Odd, og takk for at du gir beskjed. Dette kjenner vi oss ikke igjen i, siden vi ikke tilbyr avtaler med maksprisgaranti siden dette som oftest bare et fordyrende tilleggsprodukt. Vi selger kun spotprisavtaler, så vi får det heller ikke til å stemme at du er blitt satt over til en av de dyreste avtalene i bransjen. Vi håper at du kan kontakte oss på [email protected] eller 77612000 slik at vi får undersøkt denne saken og gitt deg en forklaring på hva som har skjedd.
Løssningsorientert og lokalt eid og tilfører lokalsamfunnene mye.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ove :-) Det er viktig for oss å finne gode kundeorienterte løsninger uansett hva vi blir kontaktet om. Godt å høre at din erfaring med oss støtter opp om dette.