Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Meget god servise og med god kommunikasjon. Gode tilbud så langt.
Hei Knut! Tusen takk for gode ord og for at du er kunde hos oss ❤️ Ønsker deg en flott dag og et godt nytt år 😊
Likt appen veldig godt. God kundeservice de årene vi har benyttet ishavskraft.
Tusen takk for så fin tilbakemelding, vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd hos oss 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh, Marie B
Vindkraftplaner på områder som er beiteland for rein og reindrifta og som strider mot internasjonale konvensjoner.
Hei, Anne. Det var kjedelig å høre og vi forstår godt dine tanker rundt dette. Ishavskraft er kraftleverandør, ikke kraftprodusent - vi har derfor ingenting å gjøre med utbyggelser av vindkraftparker i landet. Håper dette var avklarende og at du kommer tilbake til oss som kunde en dag. Du får uansett ha en fin dag videre!
Flotte folk. Aldri noe tull med faktura. Får svar på kundeservise også.
Hei Kjetil! Tusen hjertelig takk for så gode ord og for at du er kunde hos oss. Vi blir veldig takknemlig og ydmyk når vi får så fine tilbakemeldinger. Ønsker deg en strålende dag og et godt nytt år ❤️
Veldig godt fornøyd med servicen og alltid bejhelpelig
Hei Åsbjørn! Tusen takk for god omtale, ingenting gleder oss mer enn fornøyde kunder 😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh, Marie
Har levert bra priser bortsett fra meget dyr faktura for Desember og Januar blir visst også dyr. Vil fortsette 2 par måneder fremover og se om jeg skifter dersom prisene blir dyre i forhold til eventuelle andre leverandører.
Hei Kjell, Tusen takk for god omtale. Vi verdsetter deg som kunde, og vi vil gjøre vårt ytterste for at alle våre kunder er fornøyde med oss som kraftleverandør. Vi har kun gode langsiktige avtaler, og ingen overraskelser. Vi jobber alltid for å kunne tilby så gode priser som mulig. Om du har spørsmål, kan du alltid kontakte oss på kundeservice på e-post: [email protected] eller telefon: 776 12 000. Ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Byttet strømleverandør for å få Choice poeng, skulle få poeng ved start pluss poeng for hver regning. Har nå vært kunde siden 25.10 og enda ikke mottatt et eneste poeng. Har fått lovnader pr mail flere ganger om at disse skal være meldt inn manuelt, men dette ser fortsatt ikke ut til å stemme. Vil fraråde andre å benytte seg av denne kampenjen med "Choice poeng", da man tydeligvis ikke mottar disse.
Hei Thomas, Vi beklager dette på det sterkeste. Du skal automatisk få poengene dine inn på konto, men i dette tilfellet har det skjedd en systemfeil. Dette er nå rettet opp i, og du vil motta alle dine bonuspoeng innen kort tid. Vi synes det er meget leit om våre kunder har en negativ opplevelse av våre produkter, men vi vil alltid gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd. Jeg ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie