Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig godt fornøyd med servicen og alltid bejhelpelig
Hei Åsbjørn! Tusen takk for god omtale, ingenting gleder oss mer enn fornøyde kunder 😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh, Marie
Har levert bra priser bortsett fra meget dyr faktura for Desember og Januar blir visst også dyr. Vil fortsette 2 par måneder fremover og se om jeg skifter dersom prisene blir dyre i forhold til eventuelle andre leverandører.
Hei Kjell, Tusen takk for god omtale. Vi verdsetter deg som kunde, og vi vil gjøre vårt ytterste for at alle våre kunder er fornøyde med oss som kraftleverandør. Vi har kun gode langsiktige avtaler, og ingen overraskelser. Vi jobber alltid for å kunne tilby så gode priser som mulig. Om du har spørsmål, kan du alltid kontakte oss på kundeservice på e-post: [email protected] eller telefon: 776 12 000. Ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Byttet strømleverandør for å få Choice poeng, skulle få poeng ved start pluss poeng for hver regning. Har nå vært kunde siden 25.10 og enda ikke mottatt et eneste poeng. Har fått lovnader pr mail flere ganger om at disse skal være meldt inn manuelt, men dette ser fortsatt ikke ut til å stemme. Vil fraråde andre å benytte seg av denne kampenjen med "Choice poeng", da man tydeligvis ikke mottar disse.
Hei Thomas, Vi beklager dette på det sterkeste. Du skal automatisk få poengene dine inn på konto, men i dette tilfellet har det skjedd en systemfeil. Dette er nå rettet opp i, og du vil motta alle dine bonuspoeng innen kort tid. Vi synes det er meget leit om våre kunder har en negativ opplevelse av våre produkter, men vi vil alltid gjøre vårt ytterste for at du skal bli fornøyd. Jeg ønsker deg en flott dag videre :-) Mvh, Marie
Ble oppringt av Ishavskraft når jeg byttet til annet strømselskap. Selger sa at den nye avtalen var mye dårligere enn avtalen jeg kunne få hos Ishavskraft, og selger sa han visste hvilken avtale jeg hadde fått hos mitt nye selskap. Selger sa «Har du fått avtale gjennom Elkjøp nå, for denne avtalen er elendig, kom heller tilbake til Ishavskraft». Byttet derfor tilbake til ishavskraft. Fant ut noen dager senere at selger hadde løyet for meg, han kan verken se hvilken avtale jeg hadde, i tillegg var ny avtale hos ishavskraft mye dårligere. Skjønner at priser er ulike for forskjellige strømselskap, men da må de i alle fall kompensere med god kundeservice, noe løgn og lureri IKKE er.
Hei Andrea Takk for tilbakemelding. Dette kjenner vi oss ikke igjen i og slik skal det absolutt ikke være. Vi håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se på saken din og hvilken avtale som ble inngått. Du skal få den avtalen du er tilbudt, uten noen overraskelser underveis. Vennlig hilsen Marie
Grei oversikt. Fungerer bra for min husstand. Hadde kanskje vært greit med prisgaranti?
Hei Janarne! Tusen takk for god omtale. Vi tilbyr langsiktig gode avtaler, og vi har derfor ikke prisgaranti. Ønsker deg en flott dag videre. Vennlig hilsen, Marie
Må igjennom en hælvets masse drit og reklame bare for betaling av en faktura
Hei Egil Vi gikk nylig over til nye systemer, og på grunn av en systemfeil i januar har ikke betalte fakturaer blitt registrert i Ishavskraft-appen og på Min Side. Vi jobber iherdig med å rette opp i denne feilen, og vi forventer at det er rettet opp i i løpet av et par dager. Vi beklager sterkt ulempene dette måtte medføre, og takker våre kunder for tålmodigheten. Vennlig hilsen Marie
Liker dårlig den nye nettleie modulen. Er jo bare lureri der det finnes opp div avgifter på nettleie. Før var det bare 1 punkt på nettleie. Nå er det så mye tillegg at det er dyrt når man ikke bruker strøm.
Hei Jan! Dette må du ta opp med din netteier, da Ishavskraft kun leverer strøm til din bolig. Vennlig hilsen Marie