Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg liker Ishavskraft og syns ikke de er dyrere enn andre for mitt bruk.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så lenge man har en god spotprisavtale vil det være små forskjeller mellom leverandørene, og vi er glade for å høre at du er fornøyd med oss. Test også gjerne ut vår app hvis du ikke allerede har gjort det. Den er under kontinuerlig utvikling og finnes der du normalt sett laster ned apper :-)
bytt strømleverandør så fort som mulig. jeg har 35 m2 leilighet. jeg har ikke oppvaskmaskin ikke vaskemaskin og bare en varmeovn, har ikke varmtvannsbredder heller men jeg fikk regningen på mars mnd 2,393 NOK. jeg ringte kundeservice men de kan ikke forklare hvorfor jeg fikk himmel høy regning. så hva er vitsen å ringe kundeservice, bare kastet bort av tiden man må bare betale ishavkraft mafia. skal bytte strømleverandør asap.
Hei Rona og takk for at du melder fra om dette. Vi som strømleverandør må sende deg regning for det strømforbruket netteier melder at du har hatt i leiligheten din, og så lenge du har en spotprisavtale er det markedsprisen (som er lik hos alle leverandører) som utgjør mesteparten av kravet. Vi vil uansett gjerne at du kontakter oss slik at vi får sett grundigere over dette, og håper at du kan ringe oss på 77612000 eller sende oss en e-post til [email protected]. :-)
Jeg ble oppringt av en selger fra selskapet som lovet en moderat makspris for vinterstrøm. Det hørtes bra, og jeg slo til. Så gjør altså Ishavskraft det som desverre mange andre tilsvarende selskap har gjort til glansnummer: ved første anledning settes jeg over til på en av de dyreste avtalene i bransjen! Og uten at jeg har inngått noen ny avtale eller har tillatt avtalen. Nå har jeg betalt for mye for lenge, og har forlatt Ishavskraft. Men er en slik virksomhet virkelig lov?
Hei Odd, og takk for at du gir beskjed. Dette kjenner vi oss ikke igjen i, siden vi ikke tilbyr avtaler med maksprisgaranti siden dette som oftest bare et fordyrende tilleggsprodukt. Vi selger kun spotprisavtaler, så vi får det heller ikke til å stemme at du er blitt satt over til en av de dyreste avtalene i bransjen. Vi håper at du kan kontakte oss på [email protected] eller 77612000 slik at vi får undersøkt denne saken og gitt deg en forklaring på hva som har skjedd.
Løssningsorientert og lokalt eid og tilfører lokalsamfunnene mye.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ove :-) Det er viktig for oss å finne gode kundeorienterte løsninger uansett hva vi blir kontaktet om. Godt å høre at din erfaring med oss støtter opp om dette.
Enkelt og best. Flinke selgere, holder det de lover og god pris. Skjønner meg ikke på de dårlige omtalene, er nok kun fordi folk ikke forstår seg på spotprismarkedet. Jeg elsker ishavskraft.
Hei Eivind. Det var en veldig fin melding å få :-) Strømmarkedet er komplisert nok slik det er og vi prøver å forklare det så enkelt og greit som det går, samt presentere det på en ryddig måte på strømregningen. Det gleder våre kundeservicehjerter å høre at du er så fornøyd med oss.
Finnes ikke noenting som er bra med dette. Selger selger en god avtale men som viser seg å være en helt annen. Dyr strøm og dobbel nettleie. Styr unna dette selskapet. Dette selskapet ville jeg ikke anbefalt til min værste fiende engang. Dette selskapet burde vært meldt inn til Forbrukerrådet. Sånn som dette går det ikke Ann å drive
Hei og takk for tilbakemelding. Dette kjenner vi oss ikke igjen i, og vi håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får oppklart dette. Du skal få den avtalen du er tilbudt, uten noen overraskelser underveis. Når det gjelder nettleie er det ikke vårt bord, men netteier som bestemmer dette. Du skal uansett ikke få dobbel nettleie uansett hvilken strømleverandør du bruker. Håper å høre fra deg så vi får sett nærmere på saken :-)
Når fakturaen kom så viste det seg at prisen var en helt annen enn det selger hadde presentert. Dette ble et kort kundeforhold for meg!
Hei Glenn, og takk for tilbakemelding. Selgerne våre skal gi korrekt informasjon om spotpris og påslag, og det er derfor leit for oss å høre om din opplevelse med oss. Vi håper du kan ta deg tid til å sende oss noen ord på [email protected] slik at vi får undersøkt denne saken nærmere.