Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Synlige, ærlige og godt dokumenterte priser. Byttet fra NorgesEnergi hvor jeg plutselig fikk en kredit ramme på 15.000,- (noe jeg ikke har bedt om) men. Så at «min avtale» for strøm var på 3.700,- igjen ikke noe som jeg selv har kommet med. Gleder meg til å se første regning fra KlarKraft Hilsen Kay E.
Hei Kay E, Takk for din omtale, dette setter vi pris på. Vi ønsker deg en riktig god juletid! Mvh Klarkraft
Ikke byråkratiske. Lett å finne fram. Kunne ønske lengre åpningstid på kundeservice.
Hei Eva Dette var hyggelig å høre! Vi skal ta med dine innspill videre, og sørge for at du alltid får svar på dine henvendelser i løpet av kort tid. Mvh Klarkraft
Så langt veldig fornøyd🤩Superenkelt å bytte over, lett å ha oversikt over forbruk og priser i appen, og fakturaen er mye mer oversiktlig og forståelig enn det jeg har vært borti tidligere. Har vervet mamma, og kommer til å prøve på å verve flere!✨
Hei Ida, Dette var super hyggelig å høre! Vi takker for dine fine ord, og ønsker deg velkommen til Klarkraft. Mvh Klarkraft
Omvendt binding , gunstigst for forbrukere, et selskap opprettet som reaksjon mot sleipe avtaler,høye priser ,ingen lureri. Og man blir heller i skjul ikke flyttet til rådyr avtaler etter en tid slik de "billigste" gjør (for å kompensere for lokketilbuder! ), så alle lokketilbud bør fjernes fra bytt.no, for å gi et mer sannferdig kåring. Altså har selskapet hjerte og respekt for oss kunder, fantastisk. På appen ,kan man se en graf over prisnivå for timen og de neste timene,så man kan justere forbruk.
Hei Jo, Dette blir vi veldig glad av å høre! Vi er startet som en motreaksjon, og verdsetter at dette bemerkes hos deg som kunde. Sammen skal vi gjøre strøm forståelig :) Mvh Klarkraft
Jeg byttet til Klarkraft gjennom smoroye.no for et par måneder siden og jeg er strålende fornøyd! Det er jo nesten ikke mulig å være billigere... :-)
Hei Jens, Dette var hyggelig å høre :) Takk for veldig fine ord. Mvh Klarkraft
Byttet til Klarkraft i sommer, og er stort sett fornøyd med strømregningene sammenlignet med min forrige leverandør. MEN; nå er det uker siden Appen deres ikke virker, til tross for at jeg har ringt flere ganger og påpekt dette. Elendig kundeservice - det hjelper ikke med reklamert vervepremie på 250,- for verver OG ny kunde når verver ikke har noe å vise til annet enn uoversiktlighet fra Klarkrafts’ side. Skjerp dere KlarKraft!! Jeg bytter snart til annet selskap…
Hei Siri, Takk for at du gir din tilbakemelding, dette verdsetter vi. Vi beklager at du har opplevd problemer med "Din side" og appen, det er noe som vi vil ta med til utviklerne. Appen og Min side skal alltid fungere, og vi synes det er uheldig at du har opplevet disse problemene flere ganger. Slik skal det absolutt ikke være! Vi er på saken og vil sørge for at denne feilen ikke forekommer på nytt. Mvh Klarkraft
Vi trodde vi hadde en bra strømavtale med en av de store, men når vi sjekket så vi at prisen var lagt på flere ganger uten at vi hadde fått beskjed om det, og at gebyrene lå langt over de rimligste aktørene. Befriende med et selskap som gjør ting enkelt, gjennomsiktig og uten lokke/lure-tilbud. Det var noe fakturakluss, men det ble løst på en utmerket måte.
Hei Hansa, Dette blir vi glad av å høre. De store aktørene har misbrukt dette i mange år, og vi er glade for at man nå blir mer oppmerksom på hva man faktisk betaler for strømmen. Ønsker deg en riktig god ettermiddag! Mvh Klarkraft