Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gunstig pris sammenlignet med resten av kraftmarkedet.
Hei Arnstein, Takk for det. Ha en god kveld videre :) Mvh Klarkraft
Vi byttet fra Gudbrandsdal Energi til Klarkraft pga avtale med YS. Det lønner seg å være organsiert. Mai er første hele måned så vi vet jo ikke så mye ennå, men per nå ganske fornøyd. Det eneste vi ikke er fornøyd med per nå er at vi ikke får en faktura på alt. Det hadde vi tidligere.
Hei Wenche, Gjennomfakturering er kostbart og krever en del ekstra jobb, så det kunne økt prisen vi kan ta mot kundene. Derfor har vi ikke prioritert dette enda. Det er noe vi ser på til fremtiden. Ha en fin kveld :) Mvh Klarkraft
Husker ikke hva jeg har, men det er ikke fastpris. Jeg merker ikke noe særlig forskjell på at det er billigere enn tidligere selskap og jeg syns det er et minus at alt ikke kommer på en regning. Jeg blir nok å bytte til et annet selskap. Men ellers så er alt positivt☺️
Hei Maria, Vi har kun vanlig timesbasert spotpris, så det er det du har. Spotprisen er lik for alle kunder og selskaper, så det får vi ikke gjort så mye med, men påslaget du betaler til oss er det som gjør forskjellen. Gjennomfakturering er kostbart og krever en del ekstra jobb, så det kunne økt prisen vi kan ta mot kundene. Derfor har vi ikke prioritert dette enda. Det er noe vi ser på til fremtiden. Ha en fin kveld :) Mvh Klarkraft
God kundeservice, kort ventetid på tlf, oversiktlig app.Møter alltid en hyggelig service innstilt når du ringer kundeservice.
Hei Susan, Tusen takk for det, og jeg skal videreformidle det til kundeservice teamet. Det vil de sette pris på. Ha en super kveld :) Mvh Klarkraft
Fornøyd med avtalen, og en app som gir god oversikt. 😊
Hei Jeanette, Takk for det. Det verdsettes! Ha en finfin dag videre :) Mvh Klarkraft
Veldig fornøyd👍 appen er oversiktlig og enkel i bruk.
Hei Chris, Tusen takk, godt å høre du er fornøyd. Ha en topp aften :) Mvh Klarkraft
Bra avtale. Lurer på om det går an å få samla straumrekning og nettleige.
Hei Terje, Gjennomfakturering er kostbart og krever en del ekstra jobb, så det kunne økt prisen vi kan ta mot kundene. Derfor har vi ikke prioritert dette enda. Det er noe vi ser på til fremtiden. Ha en fin kveld :) Mvh Klarkraft