Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med med Klarkraft kan anbefales
Takk for det Per. Og vi er meget fornøyd med deg som kunde. Ha en fin og fredfull jul :) Mvh Klarkraft
Det viktigste med Klarkraft er ryddighet og ærlighet i priser og kundeservice. Det er viktig at vi som strømforbrukere støtter opp om det ærlige strømselskapet, for fortsatt å kunne kjøpe strømmen billigst mulig, med forutsigbarhet. Ingen overraskelser eller tilleggstjenester som blir lagt på faktura. Og kundeservicen er uovertruffen.
Takk Roald, for hyggelige ord! Setter stor pris på at du oppfatter oss sånn som vi ønsker å fremstå. Det skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette å levere på. Ha en herlig juletid :) Mvh Klarkraft
Troverdig strømselskap som jobber for å gi oss forbrukere den billigste strømmen. Ingen skjulte gebyrer eller påslag. Når det ringer aktører for å selge meg strøm, spør jeg om de kan konkurrere med klarkraft. Det kan de ikke!
Hei Annette, Det var en veldig fin omtale, så tusen takk for det. Vi prøver å være så transparente som mulig, og holde kostnadene nede for alle parter. Ha en super uke :) Mvh Klarkraft
Enkelt og greit. Vi snakker strøm, ikke alt mulig annet dill dall. Stor tommel opp fra meg 👍
Hei Odda, Takk for hyggelig omtale. Det setter vi pris på. Gjør det enkelt og og hold kostnadene nede, det er det vi jobber for. Ha en tipptopp mandag :) Mvh Klarkraft
Dårlig kommunikasjon og mistet all tidligere data om tidligere års strømforbruk. Du får strømpris i forhold til de 3 dyreste timene i løpet av hele måneden 🤷🏼♂️
Hei Tommy, Strømprisen hos Klarkraft er ren timesspot fra Nord Pool (strømbørsen), ingenting annet. Vi avregner spotpris og forbruk hver time hele måneden, slik at forbruk og strømpris blir helt riktig i forhold til spotprisen på strømbørsen og ditt faktiske forbruk. Det du henviser til tror jeg er effektleddet i nettleien, som faktureres fra ditt nettselskap. Det baserer seg på effekt i de 3 timene med høyest forbruk i måneden, men har ingenting med strømprisen til Klarkraft å gjøre. Du finner også alt historisk forbruk hos ditt nettselskap. Vi har kun anledning til å vise din data fra du ble kunde hos oss, men som sagt finner du all historikk hos ditt nettselskap, eller ved å logge inn på elhub.no. Håper det var oppklarende. Ha en fortsatt fin uke :) Mvh Klarkraft
Kundeservice er fryktelig dårlig hos disse, jeg fikk ingen hjelp og ble bare møtt av en gretten bedreviter som kom med påstander på tvers av hva andre strømleverandører og nettleverandøren forteller meg. Jeg byttet strømleverandør tvert og da var det ingen problem for det nye strømselskapet å fikse det jeg ba om i forbindelse med flytting. Så ikke bare vet de ikke hva de snakker om, men de er i tillegg veldig lite imøtekommende.
Hei Ragnar, Det var leit at du har hatt en slik opplevelse. Vi har forsøkt å finne saken din, men finner ingenting i våre logger på ditt oppgitte navn her. Kunne du sendt en epost med en kort beskrivelse til: [email protected] så skal vi følge opp saken din, og se hva som har skjedd? Har vi gjort noe feil så ønsker vi å lære av dette og unngå det i fremtiden. Så får du ha lykke til med ny leverandør, og ha en fortsatt fin uke og julemåned :) Mvh Klarkraft
Enkelt og greit. Holder hva de lover. Appen som før sviktet til tider er nå stabil og god.
Hei Jan, Takk for det. Ha en god uke :) Mvh Klarkraft