Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Leverer etter avtale og gir meget god oversikt over forbruk, kostnader samt dagens strømpris
Hei Per, Tusen takk for din tilbakemelding, dette synes vi er stas! Vi vil fortsette å jobbe med å utvikle oss, slik at du som kunde vil få det best og mest oversiktlig som mulig. Mvh Klarkraft
Veldig mye i aviser om dagen, og er redd for å bli lurt trill rundt. Klarkraft viser alltid prisen, og du får ingen ubehagelige opplevelser når fakturaen kommer mot slutten av måneden. Jeg liker ærligheten, og ser frem til et lengre kundeforhold. Hvor jeg kan sitte i sofaen, slappe av og ha tillit til min strømregning.
Hei William, Takk for veldig fine ord. Vår visjon er et mer transparent marked, hvor det tydelig kommer frem hva strømmen faktisk koster. Mvh Klarkraft
Er meget fornøyd, alt har gått fint. Er så heldig jeg ikke bor der strømmen er dyrest, men jeg betaler mindre i år en ifjor med mitt gamle selskap selv om spott prisen var lavere ifjor
Hei Helge H, Dette blir vi glade for å høre. Du skal ikke betale mer for strømmen enn hva det faktisk koster. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar med oss dette videre. Mvh Klarkraft
Veldig behjelpelig og rask kundeservice. De har telefon og epost som gjør dem tilgjengelige alle virkedager. Prisen og andre kostnader vises tydelig adskilt på fakturaen.
Hei Philip, Vi setter stor pris på disse fine ordene. Vi ønsker alltid å være behjelpelige, raske og løsningsorientert i alle deler av prosessen. Mvh Klarkraft
Kun ett produkt med veldig klar og forståelig prismodell. Enklere blir det ikke? Rask og effektiv kundeservice også.
Hei David, Takk for din positive tilbakemelding på ditt kundeforhold. Vi jobber hver eneste dag for at du som kunde skal være strålende fornøyd. Mvh Klarkraft
Selskapet viser strømprisene hver dag, og er ærlig i kommunikasjonen med kunden. Det er behagelig å kunne slappe av uten å være stresset for å bli lurt av strømleverandøren sin.
Hei Syver, Vi takker så pent for en veldig hyggelig omtale. Fornøyde kunder er det beste vi vet. Mvh Klarkraft
Vi inngikk avtale med klarkraft tidlig sommer. Alle avtalegiro bet. Plutselig nå i september 2021 får vi inkasso på en mnd regning (avtalegiro) som vi hadde betalt til riktig tid. Riktig kontonummer osv... Banken bekreftet at den hadde gått ut (betalt). Tok skjermbilde av transaksjonen og sendte til Klarkraft. Dem påstår å ikke ha mottatt pengene. Etter mange tlf samtaler og eposter, så er jaggu Klarkraft så freidige at de sender samme beløpet til betaling en gang til 😡😡
Hei Jan, Det er beklagelig å høre at du har opplevd å blitt avmeldt avtalegiro. Her kan det se ut som det har skjedd en feil hos en av våre underleverandører, og derfor må avtalen aktiveres på nytt. Når det gjelder fakturaen du referer til så har denne dessverre blitt betalt uten KID-nummer, og av den grunn ikke blitt registrert som betalt i våre systemer. Saken er nå løst. Mvh Klarkraft