Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen leverer billig strøm på østlandet i dag, men her er i alle fall alle kostnader på strrømkjøpet redusert til et minimum
Hei Knut, Takk for omtalen. Alle sliter dessverre med samme spotprisen, men vi håper på bedring utover våren. Mvh, Klarkraft
Jeg får strøm fra KLARKRAFT både hjemme og på hytta. En faktura. Det har blitt så enkle og forutsigbare fakturaer. Og strømnettet kan du jo ikke gjøre noe med. Appen til KK må være den beste i strømmarkedet. Iallfall synes jeg det. Jeg har (dårlig) erfaring fra andre strømleverandører. Har hatt behov for litt info og ringt. Kunderservicen har jeg også god erfaring med. Er det stor pågang, så ringer de gjerne tilbake
Hei Kjell, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Det gir oss motivasjon til å fortsette å utfordre strømbransjen! Appen jobber vi nå med for å gjøre enda bedre. Mvh, Klarkraft
Klarkraft har en forståelig og god avtale. Fakturaen er enkel og viser tydelig hva man betaler for. Jeg er veldig fornøyd. De har i tillegg en telefonlinje hvor alle mine henvendelser har blitt besvart i løpet av kort tid.
Takk for hyggelig omtale William. Og bra du setter pris på vår kundeservice! Ha en fortsatt fint mandag :) Mvh, Klarkraft
Endelig et selskap som gir meg muigheter til å få et godt forhold til strømmen min - jeg betaler spottprisen, PUNKTUM, og så betaler jeg et månedsbeløp - PUNKTUM - for at disse hyggelige menneskene vil lyse opp i mitt liv - som nå endelig er fritt for bekymringer for ikke å bli strømlurt - herlig! Godt for folkhelsa! Og, jeg må tilføye, det faste månedsbeløpet, ja, det er en glede å betale det for at Klarkraft har tatt på seg denne jobben - mange, mange takk :-)
Det var veldig hyggelig å høre Gudrun! Vi setter umåtelig stor pris på kundene våre, og kjemper hver dag for en ryddigere og mer transparent bransje. Godt å ha deg ombord! :) Ha en fortsatt fin mandag. Mvh, Klarkraft
De er akkurat slik de sier at de er. Kom til å betale en faktura 2 ganger. Pengene ble tilbakebetalt før jeg oppdaget det.
Hei Erik, Takk for hyggelige ord. Dette setter vi pris på! Ønsker deg en riktig god dag videre :) Mvh Klarkraft
Hei Her blir du lurt, ligg unna. Det fikk jeg og flere kollega oppleve i januar 2022. Rune J.
Hei Rune, Dette var veldig synd å høre! Håper du har muligheten til å kontakt på: [email protected] så får vi en forklaring på hva som har skjedd her, og hva som eventuelt har gått galt. Vi ønsker alltid å gjøre det mest best mulig for alle våre kunder, og dette vil vi selvfølgelig følge opp. Gi oss en lyd, så får vi løst komplikasjonene du har opplevd. Mvh Klarkraft.
Byttet fra Klarkraft til annet selskap og da viste de seg fra sin dårligste side , mye rot med bytte , kontaktet ny leverandør og de sa dette var Klarkraft sitt opplegg. Var også i kontakt med nett eier og de viste videre til Klarkraft . Og de ville ikke rydde opp , så da ble det leverings pliktig strøm fra nett leverandør for desember 🤣
Hei Matias, Takk for at du gir oss en tilbakemelding. Slik skal det absolutt ikke være! Her ser jeg at du har opplevd problemer fra start, og dette vil vi jobbe for å forbedre med en gang. Igjen takk for din tilbakemelding, det er det som gjør at vi stadig blir bedre. Mvh Klarkraft