Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
synes alt er bra er fornöyd.Dere gjör en bra jobb så bare stå på
Tusen takk for det Geir. Hyggelig at du er fornøyd! :) Mvh, Klarkraft
Virker klin ærlige, strømavtalen min surrer å går uten rare forandringer, og den ene strømavtalen de tilbyr må vel være den beste i Norge. Nettsidene er kjempebra, rett på sak uten tullpreik. Terningkast ::: ;-)
Hei Stig, Takk for hyggelige ord. Det tar vi med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd. Takk for at du er kunde! Og ha en tipp topp helg :) Mvh, Klarkraft
Endelig en ærlig og troverdig strømleverandør! Nå også med en lovende app.
Takk for hyggelig omtale. Så håper jeg appen fungerer som forventet. Vi skal jobbe med å forbedre den og legge til ny funksjonalitet etter hvert. Ha en fin helg :) Mvh, Klarkraft
greie og hyggelige folk på kundeservice, har ikke hatt klarkraft mer enn 14 dager, kan ikke si så mye mer.
Hei Roger, Så bra at du hadde en bra opplevelse med vår kundeservice. Det skal jeg videreformidle til dem. Så håper jeg vi kan fortsette å levere slik at du fortsetter å være like fornøyd. Ha en riktig god helg :) Mvh, Klarkraft
Har tidligere vært i kontakt med klarkraft for å fikse tilgang til appen, de skulle ta saken videre og skulle sende meg Mail tilbake, noe som aldri skjedde. Har prøvd alt for å få appen til å fungere på egen hånd, uten nytte. Fikk nettopp felles Mail om at de hadde opprettet en ny app som var oppgradert og forbedret. Var positiv til dette og tenkte at problemene endelig skulle ordne seg. Fulgte instruksene på appen for å registere meg, men fungerer fortsatt ikke.. Hadde vært veldig greit med en fungerende app for å få oversikt over forbruk og strømpriser!
Hei Emma, Kjedelig at du har vært plaget med appen, og nå slet med å komme inn i ny app. Det var en bug hos noen få kunder hvor profilen på kontoen ikke var logget riktig, så appen fant ikke din profil ved innlogging. Det ser ut til at du dessverre var blant de som ble påvirket av denne feilen. Kunne du forsøkt å logge på igjen i den nye appen? Har fått beskjed fra teknisk om at feilen nå skal være løst. Mvh, Klarkraft
Hei jeg ser svaret deres men det er ikke det deres kundeservice gir (limt inn under) Dere tar gjennomsnittpris, det er helt ok uten elbil men det var bare ikke det jeg ventet. Går jeg over til fossilbil eller dere endrer avtalen kommer jeg gjerne tilbake. ( Videre Svaret fra Deres kundeservice før jeg byttet) Selv om strømprisen til tider var under 50 øre kWh så betyr ikke dette at den er det gjennom hele dagen. Din gjennomsnittspris avhenger av ditt forbruk og strømprisen der og da,
Hei igjen Thor, Om det du trenger er timesspot så er det kun det vi tilbyr. Vi har ingen andre avtaler enn en timesavregnet spotavtale. Det vil si at alle kunder blir avregnet og fakturert for forbruk og spotpris hver time. Om kundesenteret har sagt noe annet så beklager jeg det. Det stemmer i hvert fall ikke at vi baserer spotavtalen på en gjennomsnittlig spotpris. Den som står på fakturaen er ditt eget gjennomsnitt, men det er en summering av ditt forbruk og spotprisen hver time gjennom hele måneden. Håper svaret var oppklarende, så får du ha en fortsatt fin tirsdag :) Mvh, Klarkraft
En strømleverandør som er til å stole på og som holder oss som kunder godt orientert!
Hei Birte, Tusen takk for fin omtale. Det setter vi pris på. Vi jobber på for å holde deg fornøyd :) Mvh, Klarkraft