Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tegnet en spottpris avtale hos Kraftriket for nesten ett år siden. De leverer en god app, selv uten tillegg i pris (om dag til dag overvåking, og listet pris per time er godt nok fremfor sanntid overvåking som krever en ekstra dings og abonoment) noe som ikke er selvsagt for strømleverandører i disse dager. Kundeservice har vert veldig enkel å ha med å gjøre de få gangene jeg har måtte ta kontakt med de. Om det ikke var for at mitt intro tilbud går ut nå i mai så hadde jeg ikke byttet leverandør, men jeg må spare der jeg kan så da bytter jeg til noe annet uten månedlig avgift.
Full oversikt på mottatte fakturer hvor en ser priser hvor mye kw jeg bruker, faste leie og strømstøtte .
vi har hatt kraftriket i over 1 nå, hver eneste faktura får man et lite sjokk fordi det summen alltid øker og man har 0 oversikt i den appen deres! Skifter til Tibber med engang.
Greit selskap til jeg sa opp, da ble jeg kontaktet av kraftriket som ønsket å vite hvorfor jeg hadde sagt opp og det er jo ok. Men når han fikk høre hvem jeg hadde byttet til så skiftet tonen over til å kun å snakke drit og usannheter om mitt nye selskap.
De er veldig kjappe til å stenge strøm og ikke ville sende fakturaen direkte til NAV.
God oversikt på min side om når strømmen er billigst, og på forbruk
Strømmen ble dyrere enn andre etter første året, har beholdt leverandøren pga bra app