Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hei hadde Akraft før det ble Kraftriket og er så langt godt fornøyd .Det var en feil på siste faktura som jeg ringte å ga beskjed om og dette ble rettet opp med det samme.
Så hyggelig at du er fornøyd Thor! Takk for hyggelig tilbakemelding:)
Det er helt elendig selskap. De fakturerte meg for en masse estimert forbruk som ikke er benyttet. Helt elendig kundeservice da jeg klaget på feilfakturering og det er blitt mye ekstra arbeid. Velg en annen strømleverandør !
Aldri opplevt et så uprofesjonelt selskap! Jeg leverte inn angreskjema etter 10 dager, selv om jeg fikk beskjed om at den var godkjent fortsatte de å sende meg fakturaer. Og etter mye frem og tilbake får jeg beskjed at det var noe veik og angreskjemaet brått ikke gjalt likevel endte da opp med regninger for over 900kr for under to uker med dette forferdelige selskapet.
Hei Toran S! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt denne opplevelsen med oss. Om du har sendt inn angreskjema innen angrefristen, skal du ikke bli belastet for annet enn strømmen de dagene vi har har vært din leverandør. Litt vanskelig å hjelpe deg her, men jeg skulle ønske at du sendte oss en e-post, slik at vi kunne sett på saken din og du kunne fått en forklaring i alle fall.
Har ikke engang kraftriket som strømleverandør, men får regninger og inkassoer på over 3000kr for 1mnd strømforbruk. Prøvde å ta kontakt med kundeservice som var udugelige og ikke kunne svare på noe som helst. Dette er ett svindelselskap, styr unna!
Dyrt, og verst av alt. Jeg har sendt fire mail til kundeservice uten å få svar. Blir bytte her!
Hei Lillian. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt en dårlig opplevelse med Kraftriket. Mange av våre kunder har i disse dager gått over fra å få faktura kun på strøm til å få faktura både for strøm og nettleie. Dette gjør selvsagt noe med totalsum på faktura og oppleves som at strømmen er mye dyrere. Når det gjelder manglende svar fra kundeservice må vi bare beklage på det aller sterkeste dersom du har sendt fire mail uten å få svar. Normalt sett skal alle våre kunder få svar på sine henvendelser i løpet av en virkedag. Dessverre opplever vi fra tid til annen at e-post fra oss havner i "søppelpostkassen" til kundene. Vi oppfordrer deg derfor til å sjekke din søppelpostkasse i tilfelle vårt svar til deg har havnet der. Ta gjerne kontakt med oss på chat eller på telefon for nærmere forklaring.
Får regning for oktober med en pris på 25,62 øre/kWh. Elskning.no sier 3,65 og bytt.no sier 10,50. Ikke lett å følge med på dette og som de fleste andre føler vi oss litt lurt
Hei Jan. Det stemmer at spotprisen i oktober var høyere enn den er nå i november. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ikke er fornøyd med strømavtalen din, så kan vi sammen finne en avtale som passer for deg og ditt forbruk.
Plutselig spratt beløpet til OVER 1000 kroner Hva skal de ha 1000.- mer for !?!?!
Hei Judy. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd. Ved oppkjøp av andre selskap får kundene alltid med seg sin eksisterende strømavtale - samme pris og samme betingelser. Kraftriket praktiserer gjennomfakturering, det vil si at din netteier sender faktura for nettleien til oss og du får både nettleie og strøm på din faktura fra oss. På den måten vil fakturaen virke mye større enn du er vant til. Om du ser bort fra nettleien på fakturaen fra oss vil nok summen på selve strømmen være omtrent det samme som du har hatt tidligere. Vi ønsker deg en riktig fin dag!