Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde spot ordinær med påslag og månedsbeløp 39,-. De har spot 12 til nye kunder uten påslag og månedsbeløp. Jeg ga beskjed om at jeg ønsket den avtalen eller jeg bytter leverandør. De ønsket å ha meg som kunde 😉. Gikk på strømpris.no for å sammenligne først. Feil at nye kunder får de beste tilbudene. Hadde vært bra om selskapet fulgte opp eksisterende kunder. Jeg følger selv med og vurderer tilbudene med jevne mellomrom men ikke alle klarer det fordi de ikke vet hvordan de skal navigere og tolke / sammenligne avtaler .
Vanskelig å få noen gode svar når jeg spør om forskjellige ting så er dem fravikene
Hei! Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Vårt mål er at kunder som er i kontakt med oss skal bli godt ivaretatt og få svarene de trenger. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan få høre litt mer om hva du er misfornøyd med. Vi jobber kontinuerlig med å bli enda bedre og innspill fra våre kunder blir vi veldig glade for å få.
Kunne vært en mere oversiktlig fremstilling av prisen du betaler for strømmen pr. time slik at en finner enklere frem og kan følge enklere med hvordan regninga blir ved mnd slutt!
Hei Tor! Takker for tilbakemeldingen din. På Min side har du en flik som heter "måler", der finner du forbruket ditt time for time om du sorterer forbruksgrafen på "dag". Prisene finner du på Nord Pool om du har en spotavtale, da må du legge til mva og påslag/gebyr på strømavtalen din. Om du er usikker på hvordan du finner dette, kan du ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg mer enn gjerne :)
Andre selskap har prøvd å få meg som kunde, men dem kan ikke komme med noe bedre avtale. (Avtalen gjelder for NMK medlemmer)
Takk for hyggelig tilbakemelding Svein E.🙂
Hei hadde Akraft før det ble Kraftriket og er så langt godt fornøyd .Det var en feil på siste faktura som jeg ringte å ga beskjed om og dette ble rettet opp med det samme.
Så hyggelig at du er fornøyd Thor! Takk for hyggelig tilbakemelding:)
Det er helt elendig selskap. De fakturerte meg for en masse estimert forbruk som ikke er benyttet. Helt elendig kundeservice da jeg klaget på feilfakturering og det er blitt mye ekstra arbeid. Velg en annen strømleverandør !
Aldri opplevt et så uprofesjonelt selskap! Jeg leverte inn angreskjema etter 10 dager, selv om jeg fikk beskjed om at den var godkjent fortsatte de å sende meg fakturaer. Og etter mye frem og tilbake får jeg beskjed at det var noe veik og angreskjemaet brått ikke gjalt likevel endte da opp med regninger for over 900kr for under to uker med dette forferdelige selskapet.
Hei Toran S! Det er leit å høre at du ikke er fornøyd og har hatt denne opplevelsen med oss. Om du har sendt inn angreskjema innen angrefristen, skal du ikke bli belastet for annet enn strømmen de dagene vi har har vært din leverandør. Litt vanskelig å hjelpe deg her, men jeg skulle ønske at du sendte oss en e-post, slik at vi kunne sett på saken din og du kunne fått en forklaring i alle fall.