Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
LOS bedrar og stjeler penger. Faktura må nøyaktig kontrolleres. Kundeservice jobber uforsiktig og vil ikke hjelpe. Anbefaler absolutt ikke å velge LOS.
Hei Lilian, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Jeg kan ikke uttale meg om hva som har skjedd her, men vi ønsker selvsagt det aller beste for våre kunder. Våre kundebehandlere strekker seg alltid langt for å imøtekomme ønsker og behov, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss både når det kommer til produkter, kundevennlige løsninger og service. Dersom det har skjedd en feil eller misforståelse fra vår side så beklager vi for det. Vi er selvsagt ikke ute etter å hverken bedra noen eller å stjele penger. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi setter uansett stor pris på innspillet ditt og vi tar det med oss videre. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan. Jeg ønsker deg en fin mandag og en god uke! Hilsen Sylvia i LOS
Coop avtalen er ett bra produkt. Ellers fornøyd med en forutsigbar leverandør med konkurranse dyktige priser.
Hei Anders, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige produkter og den beste kundeservicen. Det er hard konkurranse på strømmarkedet i Norge, og det er derfor veldig trivelig å høre at våre kunder er fornøyde. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019) - noe vi er svært stolte og ydmyke over! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom du skulle ha flere innspill. Ønsker deg en riktig fin mandag! Hilsen Sylvia i LOS
Jeg fikk SMS fra Los i dag hvor det stod velkommen som kunde. Fikk faktura på 600 kr i kveld. Har aldri snakket eller bestilt noe derfra. Vurderer politianmeldelse.
Hei Ole. Det var merkelig at du fikk melding om at du er kunde hos oss dersom du ikke først har vært i kontakt med noen her. Kan du ta kontakt med vårt kundesenter, enten på telefon 38 60 85 00 eller per epost på [email protected] slik at vi kan forsøke å finne ut av hva som har skjedd her? Hilsen Steinar i Los
Fikk en telefon om avtale forutsigbar, ble fakturert 39 kr ekstra for dette hver mnd. Har to strøm målere, ble over 900 kr ekstra i året det. Mottok heller ikke noe angrerett skjema.
Hei Ella, Takk for din tilbakemelding. De siste årene har vi opplevd en høyere økning i strømprisene på vinteren enn det vi er vandt til. Dette har ført til at mange av våre kunder har etterlyst muligheten til å binde prisen i korte perioder av gangen slik at man kan slippe de høye pristoppene. Med LOS Forutsigbar får man muligheten til nettopp dette, slik at man får en forutsigbar strømpris gjennom vinteren. Produktet koster 39,- kroner per måned. Vi har fått mange gode tilbakemeldinger fra kunder som benytter seg av dette og som syns at dette er et godt alternativ til fastpris-avtalene hvor man gjerne er bundet i et helt år. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder, og det er helt valgfritt å benytte seg av våre fordelsprodukter. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 60 85 00 eller e-post [email protected], så kan vi gå gjennom din avtale sammen. Du kan også sende oss en melding på Facebook. I 2019 ble vi kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å imøtekomme våre kunders behov og ønsker, og vi håper selvsagt at du ønsker å gi oss en sjanse. Jeg håper at vi hører fra deg igjen og ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS
Det er generelt dårlig service hos kundeservice, og de har gjentatte ganger sendt fakturaen til kredinor, istedenfor meg. Prøvde å snakke med kundeservice, men det nyttet ikke. Vil absolutt ikke anbefale Los.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Når man ikke mottar fakturaene slik man skal så er det viktig at man tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan prøve å finne ut hva som kan være problemet. Tidligere i år hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem. Våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger for våre kunder. Vi tar ditt innspill med største alvor da vi selvsagt syns det er leit at du har hatt denne opplevelsen med oss. Vi håper at vi får se deg igjen i fremtiden, og du er hjertelig velkommen tilbake. Ha en fin dag, og en god førjulstid! Hilsen Sylvia i LOS
Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.
Hei Nihal, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør vårt beste for å imøtekomme våre kunder på en god måte, og dersom vi i ditt tilfelle har kommet til kort så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for det. LOS ble i årets EPSI-undersøkelse kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Du kan lese om undersøkelsen her: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/strom/ Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Jeg ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS
Tegnet NAF avtalen for en stund siden og sa da at jeg ikke ønsker tilleggsavtalen om fornybar strøm.. Jeg gikk ut fra at dette var i orden.. Fant for noen dager ut at de allikevel beregnet meg for nesten 2 kroner dagen for en avtale som jeg hadde reservert meg mot. Jeg ringte kundeservice og fikk da opplysninger om at en i ikke kunne velge bort avtalen om fornybar energi. Jeg føler meg lurt og mener hele NAF avtalen er et dårlig produkt. Det finnes bedre produkter på market.
Hei Peter, Takk for din tilbakemelding. Dette var leit å høre. Vi ønsker selvsagt ikke å lure våre kunder. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og dersom det er noe man ikke er fornøyd med så skal vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning. NAF-avtalen er en av våre mest populære medlemsavtaler. Vilkårene for denne avtalen er at den inkluderer Fornybar garanti helt gratis de 3 første månedene. Med Fornybar garanti bidrar man til økt produksjon av og etterspørsel etter fornybar energiproduksjon. Etter de 3 månedene koster det 1,90 per dag. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og vi setter derfor stor pris på ditt innspill. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se på hva vi kan gjøre for deg. Ring oss på telefon 38 60 85 00 eller send en e-post til [email protected]. Spør gjerne etter Sylvia på kundesenteret. Vi håper å høre fra deg og ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS