Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Å Strøm
3.1
364 verifiserte omtaler

Å Strøm omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
364 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#36
Bra
Å Strøm er rangert
#36 av 88 strømselskaper
57%
Middels
57% anbefaler Å Strøm
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 364 omtaler om Å Strøm

FILTRER OMTALER
136
68
34
25
101
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Å Strøm
Å Strøm har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig kundeservice

Omtale av  Nihal

Har fått inkassovarsel uten å ha fått faktura først. Ikke var det noe hjelp å få når jeg ba om fakturaforklaring da samme perioder var oppgitt på flere fakturaer. Fikk bare tilsendt kopi av fakturaene om igjen og om igjen når jeg ba om hjelp. Måtte bruke en god del tid på å finne ut av det. Kanskje billig men elendig kundeservice.

Svar fra Å Strøm
19.12.2019 09:49

Hei Nihal, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du har hatt denne opplevelsen hos oss. Vi gjør vårt beste for å imøtekomme våre kunder på en god måte, og dersom vi i ditt tilfelle har kommet til kort så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage for det. LOS ble i årets EPSI-undersøkelse kåret til det strømselskapet med de mest fornøyde og lojale kundene. Du kan lese om undersøkelsen her: http://www.epsi-norway.org/bransjestudier/strom/ Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din, og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Jeg ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Å Strøm?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig kundenehandlimg

Omtale av  Peter S

Tegnet NAF avtalen for en stund siden og sa da at jeg ikke ønsker tilleggsavtalen om fornybar strøm.. Jeg gikk ut fra at dette var i orden.. Fant for noen dager ut at de allikevel beregnet meg for nesten 2 kroner dagen for en avtale som jeg hadde reservert meg mot. Jeg ringte kundeservice og fikk da opplysninger om at en i ikke kunne velge bort avtalen om fornybar energi. Jeg føler meg lurt og mener hele NAF avtalen er et dårlig produkt. Det finnes bedre produkter på market.

Svar fra Å Strøm
21.10.2019 14:37

Hei Peter, Takk for din tilbakemelding. Dette var leit å høre. Vi ønsker selvsagt ikke å lure våre kunder. Hos oss skal du alltid vite hva du betaler for, og dersom det er noe man ikke er fornøyd med så skal vi gjøre vårt beste for å finne en god løsning. NAF-avtalen er en av våre mest populære medlemsavtaler. Vilkårene for denne avtalen er at den inkluderer Fornybar garanti helt gratis de 3 første månedene. Med Fornybar garanti bidrar man til økt produksjon av og etterspørsel etter fornybar energiproduksjon. Etter de 3 månedene koster det 1,90 per dag. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og vi setter derfor stor pris på ditt innspill. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan se på hva vi kan gjøre for deg. Ring oss på telefon 38 60 85 00 eller send en e-post til [email protected]. Spør gjerne etter Sylvia på kundesenteret. Vi håper å høre fra deg og ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Veldig fornøyd

Omtale av  Jon A. T

Veldig fornøyd med LOS. de leverer både på kundeservice og en gjennomsnittlig bra pris👍

God service

Omtale av  Cathrine

Vil sende en stor takk til Nordlendingen (anonymisert) 😚Veldig tålmodig og serviceinnstilt. Han er flink til å forklare med enkle ord hva man skal betale, og hva vilkårene er. Utrolig blid og imøtekommende. Takk. Mvh Cathrine😃

Svar fra Å Strøm
03.09.2019 09:34

Hei Cathrine, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hos LOS skal du alltid møte blide og serviceinnstilte kundebehandlere, og vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige strømavtaler tilpasset deg og ditt forbruk. Som kunde i LOS får du også tilgang til vårt store fordelsprogram med tilbud fra våre samarbeidspartnere som Dyreparken og ColorLine. Gjennom mange år har LOS vært i toppen av målinger på kundetilfredshet, blant annet i BIs Norsk kundebarometer 2019. Samme undersøkelse viser at vi også har landets mest lojale kunder. Ha en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Strøm med coop avtale

Omtale av  Inge J

Jo det begynte jo bra med greie priser de første måneder, men jeg fant fort ut at her var det ikke noe å spare. Jeg flyttet til ishavskraft og der skulle det jo være så fint, etter en måned så jeg Gudbrandsdal kraft hadde velkomstkraft som var billig så jeg byttet igjen og er der fremdeles. Helt OK så langt. Over to måneder etter jeg forlot LOS fikk jeg en kjemperegning. Jeg har betalt mens jeg var kunde der, men fikk et sjokk at jeg skulle få ny regning så lang tid etter.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:48

Hei Inge, Takk for din tilbakemelding. Når du avslutter et kundeforhold, vil det ta litt tid før du mottar sluttfaktura. Det er fordi vi må motta informasjon om målerverdier på din strømmåler fra din netteier - før vi kan ta et sluttoppgjør. Vi har alltid etterskuddsfakturering, slik at du kun betaler for ditt faktiske forbruk. Vår strømavtale vi har i samarbeid med Coop er en av landets beste medlemsavtaler på strøm, og vi har en rekke svært fornøyde kunder med dette produktet. I tillegg til en god strømavtale, får du hos LOS også tilgang til en rekke populære kundefordeler, som for eksempel gratis inngang for hele familien under LOS-dagen i Dyreparken 1. september. Se mer på los.no/fordel. Vi er stolte over at vi har blant landets mest fornøyde kunder, i følge Norsk kundebarometer. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Sylvia i LOS

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Uoversiktelig -14 forskjellige avtaler i LOS

Omtale av  Børge S

Alle strømleverandører inkludert LOS har en rekke avtaler- LOS opererer med 14 stk. Enkel sjekk på nett viser f.eks prisforskjeller på opp mot 5000,- kr. pr. år fra beste til dårligste. For de trofaste eldre kunder som ikke shopper/bruker nett er det aller dyrest. Ikke vær TROFAST kunde, sjekk andre selskap og husk at det ikke koster noe å bytte. Bytter nå ut LOS da de ikke er best på pris i noe segment, som enerådene nettleieleverandør med enorme overskudd burde LOS være best i Agder. På forhånd takk for bortforklaringen som straks kommer etter dette innlegg.

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:43

Hei Børge, Takk for din tilbakemelding, her kommer vår bortforklaring som du kaller det :) Det stemmer at vi har flere strømprodukter i vår portefølje, som de fleste andre strømleverandører her i landet. I hovedsak skilles produktene på spotprodukter som følger markedsprisen på strøm, og variable strømavtaler hvor strømprisen settes noen uker i forkant for kunder som ønsker større forutsigbarhet. Alle strømleverandører i Norge kjøper strømmen på den nordiske strømbørsen Nord Pool Spot, og markedsprisen er derfor den samme for alle. Det som varierer er månedsbeløp og påslag til din leverandør. Vi har produkter som ligger høyt oppe på strømpris.no, men unngår å kjøre korte kampanjer og lokketilbud slik mange leverandører på toppen av disse listene gjør. Hos LOS får du den samme, gode strømavtalen - forutsigbart og stabilt - uten at vi øker prisene kort tid etter du blir kunde. At det er gratis og enkelt å bytte strømleverandør, er positivt for kundene, men også for oss strømleverandører - i sterk konkurranse må vi skjerpe oss for å bli stadig bedre. I 2018 byttet over 650.000 kunder strømleverandør i Norge. Du skriver at vi er nettleieleverandør, og det stemmer ikke. Det er din netteier, Agder Energi Nett, som eier strømnettet på Agder og bestemmer nettleieprisen. LOS er en ren strømleverandør, og kan ikke påvirke verken nettleie eller avgifter til staten. Din strømregning består av 3 deler, en del nettleie, en del avgifter til staten og en del strømforbruk. Det er kun denne siste, strømforbruk, som går til din strømleverandør, og denne kan du selv påvirke både gjennom å velge strømprodukt som passer deg, og ved å justere ditt strømforbruk. LOS er et selskap i Agder Energi, som i hovedsak eies av kommunene på Agder. Overskudd fra selskapet går direkte tilbake til kommunene og er en viktig inntektskilde for dem. Hvordan eierskapet er fordelt kan du se på agdereierne.no - hvor du også kan lese mer om utbytte fra selskapet. Håper du vil vurdere LOS ved en annen anledning, ha en fortsatt fin dag! Hilsen Marianne i LOS

Fullstendig elendig

Omtale av  Uffe L

Fullstendig Elendig. Brukte 4mnd på å misslykke å overføre meg til dem. Tapte masse penger og enda mere tid. Ble ringt opp i februrar, de greide ikke helt til slutten av juni å overføre meg til dem. Ringte dem 10-15 ganger og purret, sa de skulle fikse det det med en gang. Værste jeg har vært med på. Annbefalles å holde seg unna, hvis ikke du liker å kaste bort tid og penger

Svar fra Å Strøm
20.08.2019 14:42

Hei Uffe L. Vi beklager at du har hatt denne opplevelsen i møte med oss. Det skal være enkelt å bytte til LOS - og det tar sjelden mer enn 14 dager å bytte over til oss. I februar ble et nytt system installert i hele strømbransjen, Elhub, og det skapte noen problemer for både strømleverandører og netteiere over hele landet. Det kan nesten høres ut som det kan være tilfellet også for deg, men uansett beklager vi at vi ikke fikk løst saken din. Om du ønsker det, kan du sende oss en e-post til [email protected] - så kan jeg se på saken din. Vi er opptatt av fornøyde kunder - og har i mange år toppet nasjonale målinger av kundetilfredshet i vår bransje: https://www.bi.no/forskning/norsk-kundebarometer/bransjeresultater-2019/ Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Sylvia i LOS

Å Strøm har 364 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Å Strøm mener
Har tilegnet profilen
Å Strøm deltar på Bytt.no

Å Strøm har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Å Strøm besvarer omtaler

Å Strøm har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Å Strøm ønsker tilbakemeldinger

Å Strøm benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR