Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Må være tålig fornøyd når en aldri har byttet strømleverandør. Lei av alle oppringinger fra andre leverandører, som er skikkelige ufine i måten de prater på. For meg er det best å få tingene på Mail, så jeg kan lese om tingene.
Hei Britt, Det er godt å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Sendte meg feil stipulert kWh regning akkurat den mnd. hvor strøm prisene var høyest ! på regningen hadde de satt opp forbruket mitt med flere tusten kWh høyere en det jeg hadde registert og sendt in til dem via sms det er snakk om minst tusen kroner for mye i forbruk en det jeg hadde! forbruket har vert lavt og lå kun på ca. 1500 kWh , det hadde de satt opp til nesten 2000KwH , lå på 1900 tallet Virker som de har blitt mere kyniske, kriminele og ondskapsfulle en det forje selskapet de skiftet navn i fra. Bytt selskap og styr langt unna disse bedragerene og tyvene , hadde jeg ikke fulgt NØYE med på alle strøm regningene så hadde jeg ikke merket det selv.
Hei, så leit at du har opplevd dette. Det er nettselskapet som eier måleutstyret og som har ansvaret for drift og kontroll av dette. Nettselskapet sender jevnlig over målerverdier til strømselskapet ditt. På basis av denne informasjonen fakturerer vi. Virker det som det er feil kwh er det nettselskapet du må kontakte. Jeg håper du fikk hjelp hos de til å løse utfordringen din. Vi ønsker deg en flott dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Fungerer bra å oversiktlig app, faktura, og tabeller
Hei Hans, takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Grete - Å Strøm
Ryddig oppsett. Bruker avtalen med Coop, men den har blitt dårligere nå, så jeg vil sjekke markedet
Hei Arild, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt kundeforhold hos oss! Coop strømavtale er en svært gunstig avtale hvor man alltid betaler gjeldende markedspris for strømmen og et lavt påslag og månedsbeløp, samt at man får litt tilbake i form av medlemsbonus. Du står selvsagt fri til å velge den strømleverandøren du ønsker ettersom ingen av våre avtaler ha bindingstid - men vi håper uansett at du vil fortsette å gi Coop-avtalen en sjanse da det fremdeles er en av markedets beste medlemsavtaler til tross for prisendringer. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Grete - Å Strøm
Det har vørt bra til nå, men de skal endre hele avtalen, hvilket jeg ikke aksepterer.
Hei Knut L, Så leit å høre at du ikke lenger er fornøyd. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for å se om du har den beste avtalen for deg. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Endret vilkårene betydelig (til det verre) 1 måned etter at vi byttet til de.
Hei Haakon M. A, Vi forstår godt at endringen kom brått på når du var helt ny kunde. Det er ikke ofte vi endrer vilkårene i våre avtaler, og felles for de fleste er at de har hatt samme vilkår i flere år før de nå ble endret. Vi forholder oss alltid til gjeldende vilkår ved eventuelle endringer. Du er selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss om du har spørsmål! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Jeg har vært kunde med Coop-avtale i noen måneder, da dette var den rimeligste strømavtalen med app-tilgang for de med lavt strømforbruk. Appen de har er veldig dårlig designet, noe som gjør det vanskelig å forstå strømforbruket. I tillegg er den veldig treg. Nå øker Å Strøm prisene med ekstremt kort varsel (1 måned). Derfor bytter jeg til Vibb fra 1. januar. Til tross for at Vibb er en del av det samme selskapet (Å Energi), gir Vibb en prisgaranti på 3 år uten påslag, og ingen månedspris (uten app-tilgang). Usikker på hvor lenge dette vil vare, da det hele virker for useriøst Endringene er følgende fra fra 1. januar 2024: «Månedlig fastbeløp økes fra 9 kr til 29 kr Påslaget per kWh økes fra 3,45 øre/kWh til 3,80 øre/kWh Strømavtalen bytter navn til Å Spotpris – Coop Satsen for medlemsbonus hos Coop endres fra 2 % til 1 % og gis på strømmen du betaler for opp til 70 øre/kWh Medlemsbonusen vil fremover håndteres gjennom Coop sitt fordelsprogram og vil derfor ikke være en del av vilkårene.»
Hei Daniel, Det er veldig leit å høre at du ikke er fornøyd og at du har valgt å bytte til en annen strømleverandør. Coop strømavtale har vært, og er fremdeles, en av markedets beste medlemsavtaler hvor man alltid betaler gjeldende markedspris, man får medlemsbonus av det man betaler for strømmen, og det er ingen bindingstid. Før prisendringen du viser til, har avtalen vært helt uendret siden den ble lansert i 2018 – og er fremdeles en av de mest populære avtalene blant våre kunder. For oss er det viktig at våre kunder skal kunne stole på oss, og vi varsler derfor prisendringer minst 30 dager i forkant i henhold til forskrift om prisopplysning. Dette for at våre kunder til enhver tid skal vite hva de betaler for. Vi jobber hele tiden med utvikling av våre digitale tjenester, og appen vår har blitt et viktig verktøy i strømhverdagen til mange av våre kunder. Noe av det viktigste er at appen skal være enkel å bruke og lett å forstå. Dersom du opplever appen vår som treg eller tungvint, er det selvsagt svært beklagelig – du er velkommen til å sende oss noen tilbakemeldinger til [email protected] slik at vi kan videreformidle dette til vårt app-team. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin dag – og god helg! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm