Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte bytte strømavtale og skulle besøke loskontoret. Traff ikke rette personer i første omgang som kunne rettlede meg,Etter en tid kom det en person fra sekuritas som kunne veilede videre,Altfor tungvint prosses.Det ordnet seg til slutt,men dette var en d'årlig opplevelse som ikke skulle skje.
Behjelpelig på tlf og jeg får svar på spørsmålene mine. Appen er også oversiktlig og bra.
Los er billig, oversiktlig. Ikke masse endringer som snikes inn.
Flott kundeservice!@ Grei kontakt på chat litt lenge å vente på telefon .
Bra priser og fint med rabatt som blir overført til coopmedlemskontoen ,men jeg synes at appen kan bli mer oversiktlig.
LOS told us it is better to be on a fixed price but FAILED to let us know that only when the spot price exceeds 40 NOK will it be beneficial after state subsidy. They knew this but still sold us it as the safe way to control costs - it was a LIE!
Må vel finne andre leverandører som har kapasitet til å svare kunden . Fikk melding om at jeg hadde bundet meg til en avtale og at jeg kunne sende klageskjema , Jeg har ikke bundet meg til noen avtale , men det går jo ikke an å få svar fra en kundebehandler å få svar på dette .