Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får alltid svar når jeg kontakter dem ringer alltid tilbake og ordner opp i problemene over telefon. Dette har virket meget bra så langt.
Det er vanskelig å binde seg til en fastprisavtale som ikke kan endres dersom den viser seg å være mindre lønnsom enn en spotprisavtale.
Energikonto er komplisert å forstå og forklare- også for kundeservice. Hold dere unna tilbudet om Energikonto - hvis du ikke tar ansvar for å forstå hvordan dette virker - i praksis. Resultatet for meg: jeg skylder nå Los 21.000 kr. Energikonto skal gi deg forutsigbarhet. Dette er blitt en helsikes stor regning som det i tillegg løper RENTER på. Obs obs‼️ Har vært kunde hos LOS i «alle år» uten betalingsproblemer. Nå skulle det bli mere forutsigbart. Jeg har hatt altfor stor tillit til Los og sitter igjen med en gedigen regning. Vil bytte strømleverandør asap etter dette
Hei Heidi, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har en tjeneste som heter LOS energikonto. Dette er ikke en egen strømavtale, men en måte å betale på hvor vi tar det årlige strømforbruket og deler det på 12. På denne måten betaler man et fast beløp hver måned, fremfor å få en faktura som varierer hele tiden. Vi har mange kunder som ønsker en slik betalingsmåte da dette gjør det lettere å planlegge økonomien - og vi er alltid tydelige på at vi anbefaler å betale det anbefalte månedsbeløpet slik at energikontoen er i balanse. Det er leit å høre at du opplever å ikke ha fått tilstrekkelig med informasjon i kontakt med vårt kundesenter - alle våre kundebehandler har inngående kunnskap om strømmarkedet og våre produkter, og gjør sitt aller beste for å svare på alle spørsmål man måtte ha. Du er velkommen til å ta kontakt med oss igjen på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom du fremdeles har spørsmål knyttet til dette. Merk gjerne e-posten med "Bytt.no - Sylvia" - så skal vi selvsagt sørge for at du får den hjelpen du trenger. Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen Sylvia - LOS
Sammenlign selv med andre strømleverandør og se selv 👌Lykke til 👍
Skiftet nylig til Los pga. Kampanje i Coop. Fikk Kr 400 inn på Coop konto. God avtale for meg med lavt forbruk for jeg har varme og tappe vann fra BKK varme. Har testet mot den nye motstrøm De har 19 kr fast avgift og 1 øre pr kWh og min er bedre. Det er enkelt å regne ut, har 9 kr med fast og 3.45 øre pr kWh.
Til å stole på. Om de klarer å redusere pris med 2-3% er det få strømselskap som kan konkurrere. Full oversikt på deres nettside.
Helt villt dårlig opplegg... De tok underbetalt når strømmen var billig, og nå må man betale ekstra for det... På toppen av høye strømpriser. Svært uforutsigbart, fra 1450,- for et år siden til 4000+ nå.... Skikkelig forutsigbart :(
Hei Tomas, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi tilbyr en tjeneste som heter LOS energikonto, hvor man får en faktura med et fast beløp hver måned. Dette er ikke en egen strømavtale, men en måte å betale på hvor vi tar det årlige strømforbruket og deler det på 12. På denne måten betaler man det samme hver måned, fremfor å få en faktura som varierer hele tiden. Man har fremdeles den gunstige strømavtalen sin i bunnen, og vi har mange kunder som ønsker en slik betalingsmåte da dette gjør det lettere å planlegge økonomien. Når vi fastsetter månedsbeløpet, så må vi ta hensyn til blant annet prisendringer på strømmarkedet. I fjor hadde vi rekordlave strømpriser – for eksempel så var snittprisen i oktober på Sørlandet 17,94 øre/kWh, sammenlignet med hele 121,67 øre/kWh i år. For at energikontoen ikke skal komme i ubalanse, så vil månedsbeløpet bli justert dersom det er behov for dette. Dette påvirker uansett ikke vilkårene for strømavtalen man har. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom du har ytterligere spørsmål til dette. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS