Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Stabil strømleverandør. Ikke billigste men pålitelige. Eneste minus er ingen egen app utenom en widget til nettside.
Veldig god kundeservice . Selv om billigere leverandører finnes så er min erfaring at å velge en av de største og seriøse er det beste på lang sikt.
Det ble lovet fastpris, men ble ikke fulgt opp av leverandør. Sitat: Det er så vanskelig når strømmen er slik som nå ha ha ha( latter) Sitat slutt
Får alltid svar når jeg kontakter dem ringer alltid tilbake og ordner opp i problemene over telefon. Dette har virket meget bra så langt.
Det er vanskelig å binde seg til en fastprisavtale som ikke kan endres dersom den viser seg å være mindre lønnsom enn en spotprisavtale.
Energikonto er komplisert å forstå og forklare- også for kundeservice. Hold dere unna tilbudet om Energikonto - hvis du ikke tar ansvar for å forstå hvordan dette virker - i praksis. Resultatet for meg: jeg skylder nå Los 21.000 kr. Energikonto skal gi deg forutsigbarhet. Dette er blitt en helsikes stor regning som det i tillegg løper RENTER på. Obs obs‼️ Har vært kunde hos LOS i «alle år» uten betalingsproblemer. Nå skulle det bli mere forutsigbart. Jeg har hatt altfor stor tillit til Los og sitter igjen med en gedigen regning. Vil bytte strømleverandør asap etter dette
Hei Heidi, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at vi har en tjeneste som heter LOS energikonto. Dette er ikke en egen strømavtale, men en måte å betale på hvor vi tar det årlige strømforbruket og deler det på 12. På denne måten betaler man et fast beløp hver måned, fremfor å få en faktura som varierer hele tiden. Vi har mange kunder som ønsker en slik betalingsmåte da dette gjør det lettere å planlegge økonomien - og vi er alltid tydelige på at vi anbefaler å betale det anbefalte månedsbeløpet slik at energikontoen er i balanse. Det er leit å høre at du opplever å ikke ha fått tilstrekkelig med informasjon i kontakt med vårt kundesenter - alle våre kundebehandler har inngående kunnskap om strømmarkedet og våre produkter, og gjør sitt aller beste for å svare på alle spørsmål man måtte ha. Du er velkommen til å ta kontakt med oss igjen på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom du fremdeles har spørsmål knyttet til dette. Merk gjerne e-posten med "Bytt.no - Sylvia" - så skal vi selvsagt sørge for at du får den hjelpen du trenger. Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - du er uansett selvsagt velkommen tilbake, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Hilsen Sylvia - LOS
Sammenlign selv med andre strømleverandør og se selv 👌Lykke til 👍