Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med 2% på Coop kortet i tillegg som blir det vel bedre enn de andre?
Jeg syns avtalen som jeg har med Coop og Los er bra og meget oversiklig.
ryddig avtale og sparer penger på coop konto samtidig,kun 9kr fastbeløp og 3,5 øre påslag ,Kjempebra app som til og med en godt voksen kan bruke ,der ser jeg strømprisen pr time og hvor mye strøm jeg har brukt
Inngikk for noen år siden LOS sin COOP- medlemsavtale for strøm, som ble omtalt som en spotprisavtale. Da kontrakten var klar viste det seg at det dreide seg om innkjøpspris, som innebærer et «skjult» påslag i tillegg til det kjente påslaget. Dette skjulte påslaget innbefatter såkalt regulerkraftkostnad og evt andre innkjøpskostnader. Dette er vel å føre kundene bak lyset. Det er vanskelig for folk flest å finne ut av. Jeg sjekket godt opp før jeg ble kunde hos LOS siden jeg mistenkte at det var slik, men det var ikke mulig for meg å finne ut at den såkalte spotprisavtalen egentlig hadde et skjult påslag. Dette har irritert meg lenge, og bytte av strømleverandør står for tur.
De gir inntrykk av å være tillitsfulle. God kundeservice, hyggelig hjelp.
Jeg kan ikke se at bonusen jeg får hos Coop er tatt med, og fortsetter med Los.
Hadde gjort avtale om fastpris jan/feb inkl forsikring, bestilte dette av konsulent på telefon, ringte inn i går, LOS forutsigbar lå inne i appen på min bruker, allikevel gjelder ikke avtalen? Elendig kundekonsulent jeg snakket med i går, brydde seg null om at en strømkunde som bruker over 30 000 kWh strøm i året sier opp avtalen. Tror dere vil miste mange kunder, jeg byttet med EN gang etter samtalen. Appen deres er også elendig, fullstendig bingo om den fungerer eller ei.
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Det er selvfølgelig trist at du opplever det på den måten. LOS forutsigbar er en tilleggstjeneste, hvor vi sender ut tilbud om å sikre prisen. Tilbudene sendes per e-post og må bekreftes hver for seg. Vi forstår at det er mange som er bekymret for de høye strømprisene. Vi er derfor glade for at Regjeringen har kommet med en kompensasjonsordning for de høye strømprisene, som innebærer at norske husholdninger vil få tilbakebetalt deler av strømutgiftene gjennom nettleien. Ordningen vil gjelde for forbruket fra og med desember 2021, til og med mars 2022 - og det vil være helt uavhengig av hvilken strømavtale du har eller om du har sikret prisen eller ikke. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily – LOS