Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fort gjort å bli abonnent. Virker som de har mye å gjøre i sekreteriatet, da de generelt svarer sent på henvendelser. Så lenge besparelsen ved å bytte til en annen leverandør er ca 1450,- pr år, velger jeg nå å sitte stille i båten, og se hva som skjer utover vinteren. Jeg har ett spørsmål: Som kunde i Coop, kan det være en mulighet for at en eller rabatt, vil komme ril syne senere. Har dere tatt med evt sær ordninger som tilkommer som Coop kunde ?
Tipser om gode tilbud, f eks pt 2 mnd fastpris. Alltid hyggelig og hjelpsom Kundesupport.
Bra kundeservice. Greie å forholde seg til, og ok strømavtale(Coop)
Lavt påslag er bra. Men for høy månedsavgift i forhold til pris i september/oktober
Fikk et tilbud på tlf. Men da de sendte den på melding så blei den dyrere en den som ble lovet.
Opplever at strømselskapet er god på pris og til å stole på
Uferdig applikasjon som mangler vesentlige funksjoner, som å kunne lese spotpris time for time. Applikasjonen funger er oftere nede enn man kan få brukt den og for å smartlade bilen må en betale ekstra for en tredjeparts-app som ikke klarer å lese strømprisene, slik at den da ikke «smartlader»….