Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det mye tull med adresse, de registrerte feil adresse. Jeg måtte ringe flere ganger og sendte inn flere e-poster. De var dårlig med og formidle informasjoner, måtte forklare flere ganger at det var feil adresse. I tillegg har de høyt gebyr og spotpris.
Ikke blant de billigste! Dårlig "fordelsprogram" for folk flest. -1 gratis LOSdag i Dyreparken; sammen med 23.000 andre i kø. Nei takk... Derimot opplevde jeg ikke noe rot eller krøll etter flere års kundeforhold. Strømmen ble levert. Regningene kommer korrekt. Det går liksom av seg selv. Men som sagt ikke blant de billigste! De ringer deg også opp igjen mange ganger etter avsluttet kundeforhold.. Prøver å kapre deg tilbake ved å tilby deg en litt billigere avtale.
Alltid god hjelp å få fra Los. Alltid koselig folk på Sørlandet :)
Ikke blandet de helt billigste på oversikter men uten skjulte gebyrer så blir de ikke så ille allikevel. Har prøvd andre selskap og fått en overraskelse på et eller annet vis, så jeg har funnet ut at gresset ikke er grønnere på andre siden av gjerdet.
Bra pris og god service. Har Obos-avtalen med fastpris på 19kr. mnd for strøm til spotpris. De sto ikke oppført som de billigste i testen, men fordi de ikke har noen skjulte kostnader eller gebyrer ble det allikevel det billigste alternativet for oss. Jeg har vært kunde der ved 2 anledninger og fikk ingen masete telefoner i etterkant. God hjelp og veiledning på tlf de gangene jeg har trengt det. Veldig fornøyd.
Strømkunder som har vært trofaste mot Los og aldri byttet avtale, risikerer å få en strømregning som er langt høyere enn selskapets nye kunder. Les mer her: http://www.aftenposten.no/okonomi/Dyrest-for-de-trofaste-572573b.html