Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er kjempefornøyd med LOS! Har hatt LOS snart 1 år og fått god kundebehandling og benyttet meg av alle de gode tilbudene som har gjort at jeg hatt en veldig stabil og forutsigbar strømpris igjennom hele vinteren! Opplever LOS som ærlige og redelige med god oppfølging av kundene sine.
Hei Lillian, Takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør! Vi i LOS er glade for å kunne tilby langsiktige og konkurransedyktige strømavtaler, og produkter og tjenester som gir våre kunder trygghet og forutsigbarhet når de trenger det. I tillegg legger vi stor vekt på god kundebehandling - våre kundebehandlere strekker seg langt for å hjelpe våre kunder med det de måtte trenge, og ett av våre mål er å ha landets aller beste kundeservice. Vi skal selvsagt gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd med å ha oss som din strømleverandør, men ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 60 85 00 dersom det er noe du lurer på. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Ble anbefalt "flytende strøm" av LOS, og har hatt det noen år nå. Da jeg sjekket grundig over hva jeg eg. betalte ble jeg SUR! Her har jeg altså betalt 20 - 30 prosent mere enn spotpris. Enkelte uker over 50 prosent! Med dagens strømpriser blir det gjerne 1000 kr ekstra pr mnd. Har nå skiftet leverandør, ikke underlig at de (LOS) ringer meg og vil ha meg tilbake som kunde. Nei takk! De har sannelig tjent nok på meg. Kan legge til at kundeservise og kommunikasjon har fungert veldig greit. Virker som et seriøst firma, men tar seg GODT betalt.
Hei Jan O. G, Takk for din tilbakemelding! I LOS tilbyr vi flere forskjellige strømavtaler. Alle våre avtaler og tjenester er tilpasset ulike behov - noen ønsker å følge strømbørsen time for time, andre ønsker mindre risiko og mer forutsigbarhet i strømprisen sin. Los flytende er en variabel avtale der prisendring alltid blir varslet 14 dager i forkant, på denne måten vet man alltid hva du skal betale per kWh. Dette er en svært gunstig avtale for de som ønsker mer trygghet i avtalen sin - strømprisen følger strømmarkedet, men endrer seg jevnere enn ved en ren spotprisavtale. På denne måten får man mer forutsigbarhet og mindre risiko for svingninger i prisen. I og med at variable avtaler endrer seg saktere enn en spotprisavtale vil man i perioder ligge noe over spotprisen og i andre perioder ligge noe under. I løpet av det siste halve året har de variable avtalene generelt hatt en pris per kWh under markedspris, men har den siste tiden hentet igjen markedsprisen. Vi håper du vil gi oss en ny sjangse i fremtiden, dersom det skulle være aktuelt. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter, så finner vi en avtale som passer for deg og dine behov. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren - LOS
Forståelig og enkel strømavtale. Oversiktlig faktura og nettside.
Syntes prisene er bra med spotpris. Og oversiktelig faktura. Kan anbefale LOS 29
Dyr strøm, useriøse, kommer ikke igjennom på tlf og svarer ikke på Mail. Får ikke logget meg på mine sider hos Los og får ikke fratrekk for strømstøtte. Betaler 3 ganger mer enn tlsvarende strømbruk hos andre aktører. ANBEFALES IKKE TIL NOEN!!!!!
Hei Siw, Takk for din tilbakemelding! Vi har dessverre hatt svært stor pågang i alle våre kanaler i en lang periode og har dermed hatt lengre svartid enn normalt. Dette beklager vi på det sterkeste. Det er din lokale netteier som håndterer kompensasjonsordningen, og kompensasjonsstøtten vil derfor fremkomme under nettleie-delen på din faktura. Støtten styres ikke av oss i LOS, eller andre strømleverandører. Vi håper du vil komme tilbake til oss ved en senere anledning, dersom det skulle være aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
App kan bli mye bedere for kunde vanskelig å logge inn på
Coop avtalen gir meg penger tilbake. Selvfølgelig ønsker jeg billigere strøm. LOS har avtale med Otovo og solcelle paneler som jeg har på taket i dag.