Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har gjennom Huseuerne. Flere er billigere. Påslaget er høyere enn andre i tillegg til månedspris
Verste! De sender regninger selv når avtalen er ferdig. Ikke fornøyd med kundeservice. Fikk ikke hjelp jeg hadde krav på
Hei Berivan, Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med servicen hos oss. Her høres det ut som at det må være en misforståelse. Vi etterskuddsfakturerer, som betyr at vi sender deg siste faktura måneden etter at du har sagt opp din avtale hos oss. Dette er fordi vi ikke vet hvor mye strøm du bruker før etter at du har brukt den. Dersom du ønsker en gjennomgang av saken din igjen er du velkommen til å sende oss en mail på [email protected], og merke den med "Bytt.no - Inger-Lise". Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Vet ikke hvor billig det er i forhold til andre nå, men har hatt ei grei strømregning så langt. Men kan gjerne sammenligne med andre også.
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding 😊 Vi er absolutt konkurransedyktige i markedet, og har flere gode avtaler hos oss. Dersom du ønsker å sammenligne spesielle avtaler hos oss eller endre, hjelper vi deg gjerne med det også! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Fikk en fantastisk opplevelse med Å strøm . Jeg hadde fått lagt inn appen, men min kone hadde problemer. Men hva hadde det å si da hun fikk snakke med ( ikke chatte )en fantastisk kundemottaker som hadde tid til deg og viste hva han gjorde. I dag er det skjelden å møte slik en person, en møter etter lang ventetid en chatterobot som ikke skjønner hv du spør om.TOPP KUNDESERVICE.
Hei Per, Takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på 😊 Vi gjør vårt beste for å være tilgjengelig for kundene våre, og har generelt svært kort ventetid også. Vi håper appen har kommet til nytte! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Å STRØM sender faktura i posten med påslag ,selv om det er registret både E.faktura og AvtaleGiro snakket med kundeservice 2 ganger men den kundebehandler var totalt avvisende å på sto det var min feil,eller banken sin feil, kommer til å bytte strømleverandør pag.ukyndige skaksbehandlere å ikke spess billigt lengere !!
Hei Arild K, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Når du skriver "påslag" vil jeg anta at du snakker om fakturagebyr i denne sammenhengen. Det kommer automatisk på så lenge vi ikke har fått innmelding av eFaktura eller avtalegiro. Dette er elektroniske meldinger vi får fra banken, og dersom vi ikke får dem er det ikke mulig å sende fakturaene der heller. Da anbefaler vi alltid å ta kontakt med banken for veiledning, da det er de som sender meldingene til oss. Alternativet er at man får faktura på e-post, men det er det jo ikke alle som benytter. Dersom du tenker på "påslag" som i det vi kaller påslag pr kwh, så er det noe alle avtaler har, uavhengig av om man har giro, eFaktura eller annet. Det er noen øre som legges på pr kwh, som er den delen vi har inntjening på. Hvor mye avhenger av hvilken avtale du har. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake som kunde om du skulle ønske det på et senere tidspunkt 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Bytter selskap da di økte både påslag og fastbeløp har 3 avtaler da syntes jeg det ble for dyrt
Har endret vilkårene for Coop sin strømpris og synes derfor de har fått for dårlige vilkår. Økt månedspris, økt påslag og dårligere bonus ordning. Bytter derfor strømselskap til et annet selskap med kommunal forankring
Hei Håvard, Det stemmer at vi har endret prisene på Coop avtalen. Dette er første gang siden den ble laget tilbake i 2018, og siden den tid har det skjedd store endringer i markedet. Å Spotpris - Coop er fortsatt en av markedets beste avtaler, selv etter endringen. Vi ønsker deg velkommen tilbake på et senere tidspunkt, skulle du ombestemme deg. 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm