Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk en fantastisk opplevelse med Å strøm . Jeg hadde fått lagt inn appen, men min kone hadde problemer. Men hva hadde det å si da hun fikk snakke med ( ikke chatte )en fantastisk kundemottaker som hadde tid til deg og viste hva han gjorde. I dag er det skjelden å møte slik en person, en møter etter lang ventetid en chatterobot som ikke skjønner hv du spør om.TOPP KUNDESERVICE.
Hei Per, Takk for at du tok deg tid til å skrive en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på 😊 Vi gjør vårt beste for å være tilgjengelig for kundene våre, og har generelt svært kort ventetid også. Vi håper appen har kommet til nytte! Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Å STRØM sender faktura i posten med påslag ,selv om det er registret både E.faktura og AvtaleGiro snakket med kundeservice 2 ganger men den kundebehandler var totalt avvisende å på sto det var min feil,eller banken sin feil, kommer til å bytte strømleverandør pag.ukyndige skaksbehandlere å ikke spess billigt lengere !!
Hei Arild K, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Når du skriver "påslag" vil jeg anta at du snakker om fakturagebyr i denne sammenhengen. Det kommer automatisk på så lenge vi ikke har fått innmelding av eFaktura eller avtalegiro. Dette er elektroniske meldinger vi får fra banken, og dersom vi ikke får dem er det ikke mulig å sende fakturaene der heller. Da anbefaler vi alltid å ta kontakt med banken for veiledning, da det er de som sender meldingene til oss. Alternativet er at man får faktura på e-post, men det er det jo ikke alle som benytter. Dersom du tenker på "påslag" som i det vi kaller påslag pr kwh, så er det noe alle avtaler har, uavhengig av om man har giro, eFaktura eller annet. Det er noen øre som legges på pr kwh, som er den delen vi har inntjening på. Hvor mye avhenger av hvilken avtale du har. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake som kunde om du skulle ønske det på et senere tidspunkt 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Bytter selskap da di økte både påslag og fastbeløp har 3 avtaler da syntes jeg det ble for dyrt
Har endret vilkårene for Coop sin strømpris og synes derfor de har fått for dårlige vilkår. Økt månedspris, økt påslag og dårligere bonus ordning. Bytter derfor strømselskap til et annet selskap med kommunal forankring
Hei Håvard, Det stemmer at vi har endret prisene på Coop avtalen. Dette er første gang siden den ble laget tilbake i 2018, og siden den tid har det skjedd store endringer i markedet. Å Spotpris - Coop er fortsatt en av markedets beste avtaler, selv etter endringen. Vi ønsker deg velkommen tilbake på et senere tidspunkt, skulle du ombestemme deg. 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Hadde en grei avtale via Huseiernes Landsforbund og Glitre Energi. Etter at Glitre Energi ble en del av Å Strøm så blir avtalen med Huseierne rasert av Å Strøm. Månedlig påslag økes fra kr. 12,50 til kr 39,- en økning på 155%! og påslag på spotpris økes med 65%. Dette gjorde mitt valg enkelt, bytter leverandør!
Hei Arve, Det er trist å høre at prisendringen gjør at du bytter. Det er viktig å få frem at det har ingen sammenheng med at vi fusjonerte, men at markedet de siste årene har endret seg drastisk fra da avtalen først ble laget. Månedlig fastbeløp er nå 29 kr, og påslaget er 3,8 øre pr kwh, og til tross for endringen er dette fortsatt en av markedets beste avtaler. Vi hjelper deg gjerne med å sammenligne byttet ditt, dersom du ønsker det. 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Var borte nesten en hel måned med minimal oppvarming - og fikk over 300kr mer enn forventet i faktura etter estimert pris.
Hei Tiril, Her forstår jeg det som at det er forventet i appen du har sett på, og der skal det ikke være store avvik. Det er allikevel et estimat, så det kan være mindre avvik av og til. Ta gjerne kontakt med oss på kundesenteret, så hjelper vi deg med å se nærmere på saken din 😊 Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm
Litt høyere pris på hytta enn hjemme. Ligger i samme prisområde
Hei Tore, Når man har en spotavtale avregnes strømmen hver time. Det betyr at vi faktisk har et langt ruteark som viser forbruket ditt og tilhørende pris hver eneste time igjennom hele måneden. Så summerer vi opp, og viser kun gjennomsnittet ditt på fakturaen. Fordi man svært sjeldent bruker nøyaktig like mye strøm hver time på to ulike målere vil det nesten alltid være avvik i pris på to målere. Sannsynligheten for at gjennomsnittet blir likt er jo tross alt ganske lavt, når både forbruk og pris varierer. PS: I appen vår kan du hente fakturagrunnlag på fakutraen du vil se. Da får du opp det nevnte rutearket til måleren din, og kan se hvordan vi kom frem til akkurat den prisen. Med vennlig hilsen Inger-Lise - Å Strøm