Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mitt kundeforhold opphørte for mange år siden og takket være arrogansen på kundeservice kommer jeg ALDRI tilbake.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke hadde en god opplevelse da du var kunde hos oss - slik skal det selvsagt ikke være. Alle våre ansatte går på jobb hver dag med mål om å levere på, og aller helst over, våre kunders forventninger. Men vi er selvsagt ikke feilfrie og dersom vi ikke har imøtekommet deg slik vi skulle, så kan vi selvsagt ikke annet enn å beklage så mye for dette. Vi jobber hardt for å kunne tilby prisgunstige produkter, kundevennlige digitale tjenester og den beste kundeservicen - men da er vi helt avhengige av innspill fra våre kunder slik at vi vet hva vi kan bli bedre på. Du er velkommen til å sende oss en e-post til [email protected] med tilbakemelding på hva du ikke var fornøyd med, slik at vi kan ta dette med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Vi håper uansett at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden - velkommen skal du være! Ønsker deg en fin adventstid! Hilsen Sylvia i LOS
Her får du langt ifra den beste avtalen med mindre du har peiling på hva du skal se etter! Los espot er LOS sin billigste avtale og den blir aldri nevnt fra kundebehandler når du spør etter billigste avtalen men de gir deg en avtale med høyere påslag + 49kr mnd å betale hvis du er over 30 og 29kr mnd til de under.
Hei Mergim, Takk for din tilbakemelding. I LOS tilbyr vi flere forskjellige strømavtaler. Alle våre avtaler og tjenester er tilpasset ulike behov - noen ønsker å følge strømbørsen time for time, andre ønsker mindre risiko og mer forutsigbarhet i strømprisen sin. Noen ønsker elektronisk fakturering, andre ønsker å få faktura per post. Mange ønsker muligheten til å betale et fast beløp hver måned, mens andre er mer opptatte av å ta bærekraftige valg. Avtalen som du viser til, LOS digitalspot, er en svært gunstig spotprisavtale for de som ønsker et heldigitalt kundeforhold. Avtalen forutsetter at man oppretter eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin, og at man benytter seg av selvbetjeningstjenester via Min side. Vi opplever for øvrig at de fleste ønsker å kunne velge ulik fakturering etter hva som passer best der og da - og da kan vi heller anbefale vår avtale LOS spotpris. Tidligere så hadde denne avtalen et fastbeløp på 49 kroner per måned, men i forbindelse med at vi har lansert nye nettsider så har vi også fornyet noen av våre strømavtaler. Med LOS spotpris betaler man 29 kroner i fastbeløp per måned, uavhengig av alder, og avtalen bestilles hovedsakelig via våre nettsider. Som Norges 3. største strømleverandør så ønsker vi å være en troverdig og pålitelig strømleverandør. Det finnes mange ulike avtaler og tilbud på markedet, noe som fort kan gjøre det vanskelig å velge den beste avtalen. I LOS fokuserer vi på langsiktige avtaler med vilkår som er gunstige over tid, og vi ønsker å gjøre det lett å velge slik at man heller kan bruke tiden på andre ting enn strøm. Vi setter uansett pris på at du har tatt deg tid til å gi oss klar og tydelig tilbakemelding - takk for det! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, både når det gjelder digitale løsninger, tjenester og kundebehandling - og tar med oss tilbakemeldingen din videre i dette arbeidet. Du er uansett selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Jeg ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia i LOS
Har brukt Los i snart 20 år og har alltid vært godt fornøyd. God kundeservice, greie priser og til å stole på. I tillegg så går en del av overskuddet tilbake igjen til lokalsamfunnet her i Agder. Blant annet gjennom Los-fondet. Flere gode fordeler uten om strøm har de også. Jeg kommer aldri til å bytte!
Hei Elin, For en nydelig tilbakemelding - takk for det! Vi jobber hardt for å være en pålitelig og troverdig aktør i et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse. Vi fokuserer på langsiktige avtaler med vilkår som vi kan stå for over tid, uten skjulte påslag eller bindingstid. Hos oss skal man alltid vite hva man betaler for, og våre kundebehandlere strekker seg langt for å finne gode løsninger dersom det er noe man trenger hjelp til. Vi er også glade for at vi kan gi litt tilbake, både til landsdelen gjennom LOS-fondet hvor vi årlig deler ut èn million kroner til små og store drømmer her på Sørlandet, og via vårt fordelsprogram som er fylt med tilbud fra mange av våre samarbeidspartnere. Vi ønsker rett og slett å bidra med god energi - helt enkelt! Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia i LOS
Jeg har nå hatt LOS en stund og er veldig fornøyd. Kundeservice er hyggelig og behjelpelig og det er enkelt og holde oversikt over strømforbruk. Valgte de gjennom avtale i coop. Angrer ikke
Hei Silje, Takk for trivelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Vår Coop strømavtale er en av markedets beste medlemsavtaler, og den har blitt svært populær blant både nye og gamle kunder - med god grunn! Nylig lanserte vi vår egen app for Min side. På denne måten får man direkte tilgang til strømforbruket, timespriser, fakturaer og fordeler m.m. Dersom man derimot foretrekker å ta kontakt med vårt kundesenter for å få hjelp, så sitter alle våre dyktige kundebehandlere klare til å bistå med det man måtte trenge. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du lurer på - eller dersom du har tilbakemeldinger på ting vi kan forbedre. Ønsker deg en nydelig tirsdag! Hilsen Sylvia i LOS
Veldig fornøyd, hatt samme avtale i snart 2 år. God kundeservice, oversiktelige fakturaer. "Mine Sider" løsningen deres er også veldig enkel og bra. Ingen andre strømleverandører klarer å matche denne avtalen over såpass lang tid. I tillegg liker jeg at man får medlemspoen.
Hei Mikkel, Takk for god tilbakemelding! Dette setter vi stor pris på å høre - vi jobber svært hardt for at våre kunder skal være fornøyde og da er det ekstra godt å vite at vi er på vei i riktig retning! Vårt fokus vil alltid være å tilby konkurransedyktige avtaler, kundevennlige digitale løsninger og den aller beste kundeservicen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest lojale og fornøyde kundene (EPSI 2019), noe vi er svært stolte og ydmyke over. Og vi skal fortsette å gjøre alt vi kan for å fortjene den tilliten våre kunder gir oss! Vi ønsker deg en fin dag videre - og god helg! Hilsen Sylvia i LOS
Veldig fornøyd med Coop strømavtale! Har også fått rask og god hjelp av kundeservice når jeg har trengt det.
Hei Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd - ingenting er bedre enn fornøyde kunder! Vår Coop strømavtale har blitt en svært populær avtale blant nye og gamle kunder - og våre kundebehandlere jobber svært hardt for å gi våre kunder den aller beste kundebehandlingen. Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det skulle være noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag - nyt den siste delen av sommeren! Hilsen Sylvia i LOS
ingen problemer her strømmen er jo billig,det som koster det er nettleie å div.men det er noe møkk å måtte bestille kode for hver gang en må logge inn på min side.
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Så flott at du er fornøyd med å bruke oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på å høre. Vi gjør alt vi kan for å kunne tilby konkurransedyktige produkter og den aller beste kundeservicen - da er det godt å få slike tilbakemeldinger slik at vi vet at vi er på rett spor! Når det gjelder Min side, så endret vi innloggingen til 2-stegs innlogging for cirka et år siden. Dette er som følge av regler og retningslinjer knyttet til sikker oppbevaring av dine personvernopplysninger. Vi forstår at det kan bli tungvindt med engangskoder, men det er rett og slett for at vi på best mulig måte skal kunne beskytte dine personopplysninger. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og vi tar det med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS