Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ingen problemer her strømmen er jo billig,det som koster det er nettleie å div.men det er noe møkk å måtte bestille kode for hver gang en må logge inn på min side.
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Så flott at du er fornøyd med å bruke oss som strømleverandør! Det setter vi stor pris på å høre. Vi gjør alt vi kan for å kunne tilby konkurransedyktige produkter og den aller beste kundeservicen - da er det godt å få slike tilbakemeldinger slik at vi vet at vi er på rett spor! Når det gjelder Min side, så endret vi innloggingen til 2-stegs innlogging for cirka et år siden. Dette er som følge av regler og retningslinjer knyttet til sikker oppbevaring av dine personvernopplysninger. Vi forstår at det kan bli tungvindt med engangskoder, men det er rett og slett for at vi på best mulig måte skal kunne beskytte dine personopplysninger. Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen din og vi tar det med oss videre i vårt arbeid med kontinuerlig forbedring. Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe du trenger hjelp til. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
God service og konkurransedyktig priser 😁😁👍 så alt i alt æ æ fornøyd med los.
Kontaktet de per e-post da jeg jobbet i deres åpningstider på telefon. De svarte med over 24 timers mellomrom, selv om jeg svarte de under 30 minutter etter e-posten ble sendt. De presterte da å skrive takk for raskt svar noe som er veldig ironisk. Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg ingen bekreftelse på dette, men hele «min side» ble låst.
Hei Nathalie, Takk for din tilbakemelding. Det er vanskelig å si noe om hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle, men vi ønsker selvsagt å svare så fort som mulig. Vår svartid på e-post er vanligvis 24 timer, men enkelte ganger kan det ta lengre tid som følge av for eksempel helligdager, større pågang eller ferieavvikling. Dersom du ikke fikk noen bekreftelse på oppsigelsen av din strømavtale, så beklager vi så mye for dette - da har det helt klart skjedd en glipp i våre rutiner. Vi setter stor pris på at du gir oss tilbakemelding på dette slik at vi kan ta det opp internt hos oss - takk for det! Du er selvsagt velkommen tilbake i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Vi ønsker deg en riktig fin dag videre, og en god sommer! Hilsen Robin i LOS
Ringer fra Los og skal gi tilbud på fastpris strøm som de sier er billigere en min eksisterende avtale. Avtalen som jeg har med de skal være markedets billigste spottpris i markedet som jeg betaler for hver mnd og som skal/skulle være det absolutt billigste. Det var derfor jeg inngikk denne avtalen for lenge siden av forige selger fra LOS Argumenterte for dette. LOS selger la bare på telefonen. Maken til feig person. Prøvde å ringe tilbake uten at han ville svare. La bare på telefonen igjen. Styr unna dette selskapet. Driver med juks og fanteri. Bytter selskap i dag Dette er det verste jeg har vært borte i på lang tid
Hei Robert, Takk for din tilbakemelding. Dette høres ikke ut som en god opplevelse. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd her, men det er helt klart ikke slik man skal bli møtt i kontakt med oss. Vi kan ikke annet enn å beklage for dette. Som kunde i LOS så har man tilgang til flere fordelsprodukter som er tilpasset ulike behov. Det er helt valgfritt å benytte seg av disse produktene og man skal selvsagt alltid få god informasjon om hva produktene innebærer og utfyllende svar på det man lurer på. Vi er selvsagt ikke ute etter å bedra noen. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren i Norge med de mest fornøyde og lojale kundene (EPSI 2019). Dette hadde vi ikke klart dersom vi hadde oppført oss useriøse og lite serviceinnstilte i det daglige møte med våre kunder. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss. Spesielt når det forekommer svikt i våre rutiner så er vi avhengige av at vi får tilbakemelding slik at vi kan følge det opp og sørge for at det ikke skjer igjen. Vi setter derfor stor pris på at du forteller oss dette slik at vi kan ta det videre hos oss - takk for det! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: kundesenter@los og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse til tross for dette. Ønsker deg en fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
STYR UNNA! Fikk ikke avtalen som jeg ble lovet av selgeren. Månedsgebyr kom på toppen av regningen, noe selger lovet at det ikke skulle. Når jeg ringer kundeservice får jeg bare svadasvar. Har nå byttet steømleverandør.
Hei Silin, Takk for din tilbakemelding. I et strømmarked preget av stadig hardere konkurranse så ønsker vi å være en seriøs og pålitelig aktør. Vårt hovedfokus ligger på å gi våre kunder den beste opplevelsen, både når det gjelder produkter, digitale løsninger og kundeservice. Da er det svært leit å høre at du har hatt en dårlig erfaring hos oss - slik skal det selvsagt ikke være og vi kan ikke annet enn å beklage for dette. I fjor ble vi kåret til den strømleverandøren med de mest fornøyde og lojale strømkundene (EPSI 2019). Vi er veldig stolte og ydmyke over denne tilliten, og vi kommer til å fortsette med og jobbe for å forbedre oss. For å gjøre dette er vi avhengige av innspill fra våre kunder, slik som du har gitt oss her. Vi setter derfor stor pris på tilbakemeldingen din og vi håper at du vil gi oss en ny sjanse i fremtiden. Ønsker deg en fin dag videre og en riktig god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Elendig kundeservice og dyr strøm. Stenger strøm til kunder som ikke vil ha strømmåler uten kommunikasjonsdel.
Hei Karl, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse i møte med oss. Vi kan ikke uttale oss om hva som kan ha skjedd her, men det er selvsagt ikke slik det skal være - god kundeservice skal være en selvfølge! Som alle andre strømleverandører i Norge så handler vi strømmen fra samme strømbørs, NordPool Spot. Ingen av oss får spesialpris så spotprisen er helt lik uansett hvilken leverandør man har. Vi anbefaler alltid en spotprisavtale slik at man følger markedet time for time. Akkurat nå er strømprisene rekordlave som følge av at vi har hatt en mild og fuktig vinter og at de aller fleste bruker mindre strøm på våren og sommeren. Som strømleverandør så er vi ikke involvert i forhold knyttet til selve strømmåleren din. Det er ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Vi ber derfor om at du tar direkte kontakt med dem for kommentarer knyttet til målerbytte, stansing av strøm, o.l. Du er uansett velkommen tilbake til oss i fremtiden, dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag og en god sommer! Hilsen Sylvia i LOS
Har Aldri vært borti et firma med så elendig kundeservice, fakturaer går til kredinor i stedet for postkasse, strømregningen min ble stipulert i stedet for lest av på ams, de skyldte på oppgitte tall fra netteier, men når jeg sjekket så hadde ikke netteier stipulert noen ting. Jeg var heldigvis ferdig som kunde september 2019, byttet da til Tibber, aldri vært noe problem med de... men idag fikk jeg en faktura fra los 7 mndr etter kundeforhold er avsluttet... makan til drittfirma.
Hei Ronny, Takk for din tilbakemelding. Det er veldig leit å høre at du ikke har følt deg godt nok imøtekommet i kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvsagt det beste for våre kunder og vi gjør derfor vårt ytterste for å finne gode løsninger i alle ledd. Dersom man ikke mottar fakturaene sine slik man skal, så er det viktig at man tar kontakt med oss slik at vi kan finne ut hva problemet er. Tidligere i fjor hadde vi problemer med de som leverte posten for oss, men etter at vi byttet postleverandør så ser det ut til at dette har ordnet seg. Enkelte opplever også at fakturaene havner i søppelposten. Man kan også opprette eFaktura og AvtaleGiro i nettbanken sin for å være helt sikker på at fakturaene kommer frem. Når det gjelder selve strømmåleren, så er det ditt lokale netteierselskap som eier og har ansvar for denne. Strømmåleren sender inn forbruksdata til Elhub - en felles dataportal for alle strømleverandørene og netteierselskapene i Norge. Vi henter forbrukstallene direkte fra Elhub. Dette gjelder både de målerne som er fjernavleste og de som er manuelt avleste. Dersom en måler ikke sender inn forbruksdata slik den skal, så blir forbruket stipulert. Da er det netteierselskapet som har ansvar for å finne ut hva som er galt med måleren. Jeg kan dessverre ikke svare på hva fakturaen du nå har mottatt gjelder, men du er hjertelig velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på e-post: [email protected], telefon: 38 60 85 00 eller sende oss en melding på Facebook, så vil en av våre kundebehandlere se nærmere på dette for deg. Vi setter stor pris på alle innspill og vi tar med oss din tilbakemelding videre i vårt daglige arbeid med kontinuerlig forbedring. Ønsker deg en riktig god dag videre! Hilsen Sylvia i LOS