Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi er 2 uføre i vår husholdning som har levd som vanlig i 2022. takket være fastpris fra Lyse. Dem har stått for avtalen uten noe ekstra påslag. En veldig god app, som har vært nyttig og følge med på.
Lyse driver ikke og lurer kundene. Byttet fra F........t og der hadde jeg fastpris på 80 øre 3 mnd. Noen dager etter første faktura ble betalt, ble det endret til 99 øre. Smålig og kvalmt. DA FANT JEG LYSE.. dem holder avtalen og endrer ikke.
Jeg har i dag avtale med Lyse for strøm og bredbånd. Skulle også ha elbillading men der kom vi ikke i mål. Opplever at nettside og app er ustabil. Lyse har kjøpt tilgang til elbillading i sameiet men vil ikke oppgi samlet pris for ladingen og varighet gor pris/avtale.
Har litt problemer med appen til Lyse. Kanskje min egen feil
Bruker Lyse som strømleverandør. De er proffe og aldri noe tull. Samarbeider med Elvia og får derav kun 1 faktura. Kundeservice svarer når jeg vil ha svar på et spørsmål og slipper å vente timesvis. Topp.
Dekker strø m altibox og nå ice. Får alt jeg ttenger på en plass
Ordner ikke opp i problemene. Vsnskelige å få tak i. Elendig service. Gjør noe med det!