Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Super kundeservice. Ser ikke mulighet for og kunne laste ned spesifik Faktura, savner dette. Har ikke vært kunde siden mitten av desember, så jeg kan ikke si så mye egentlig.
Hei Ole. Når du mottar faktura i nettbanken kan du åpne den som en pdf for å se mer detaljert forbruk og oversikt. Det vil også bli bedre mulighet til å se dette når den nye versjonen av appen kommer ⚡️
Ønsket opprinnelig å bli kunde hos Motkraft, men fikk avslag pga kredittgjennymgang. Det er første gang i mitt liv at jeg har opplevd. Tenkte at noe måtte være feil, men fant ut at jeg ville beholde min opprinnelige leverandør Fjordkraft. Noen uker etterpå fikk jeg en beklagelse fra Motkraft, og en mulighet til å likevel bli kunde om jeg sendte dem en ny bekreftelse på dette. jeg ønsket ikke å bli kunde og sendte ikke inn noen ny bekreftelse. Likevel har de greid å fakturere meg 200,- for 4 dager da de påstår at jeg likevel har vært kunde. Dette er småpenger og dette kunne jeg selvsagt betalt, men siden dette ikke er riktig har jeg bedt dem slette den feilsendte fakturaen. Motkraft har ingen planer om dette. Helt uvirkelig merkelig kundebehandling. Noen flere som har opplevd lignende ?
Hei Kjersti. Dersom du har blitt tatt over som kunde hos oss uten at du ønsker det, skal vi selvfølgelig fikse at du blir satt tilbake på avtalen du sto på fra før. Ta kontakt med oss på chat/mail så skal vi ordne opp i det, og kreditere eventuell faktura om den er feilfakturert.
Endelig noen som tar tak i strømkaoset. Jeg har blitt godt mottatt og fått god og kjapp support. :)
Så godt å høre, Vegard! Hyggelig å ha deg som kunde 🎉
Vi har hatt motkraft en stund nå og det fungerer utmerket. Ingen dyre tilleggstjenester, eller kompliserte pakker, her får du enkelt og greit strømmen til billigst mulig spotpris.
Hei Erik. Hyggelig å høre at du er fornøyd, dette vi jobber for🤗
Svært dårlig kundeservice, mye rot i kommunikasjonen og lang registreringstid. Fikk til slutt beskjed om at jeg ikke kunne bli kunde allikevel, men at jeg kunne forsøke å registrere meg på nytt senere. Jeg ga beskjed om at jeg ikke ønsket å registrere meg på nytt og byttet til Tibber. 3 måneder etter jeg første gang forsøkte å registrere meg mottar jeg allikevel en faktura fra Motkraft. Da har de, uten at jeg har fått beskjed og uten å spørre meg, registrert meg som kunde og sagt opp min strømavtale. Mottok ingen informasjon om kundeforhold osv før det dumpet en faktura ned i e-posten min. Herlig frekt!
Hei Turid. Hvis du har blitt tatt over som kunde uten at du ønsker det, kan du ta kontakt med kundeservice så flytter vi deg tilbake til avtalen du sto på. Vi har ingen intensjon om å ta over kunder som ikke ønsker det selv!
Jeg ble trukket to ganger for faktura i November. Har fortsatt ikke fått beløpet refundert (19 januar) Svarene jeg får via chatten i Appen er» vi regner med at pengene blir tilbakebetalt snart», eller andre diffuse svar. Håpløst å få et konkret svar og ingen penger….. superdårlig!
Hei Steinar. Beklager hvis du ikke har fått de svarene du ønsker, da vi ønsker å hjelpe kundene våre med deres problemer. Hvis du har fått beskjed om at pengene vil bli overført så er det registrert, men noen prosesser (som denne) tar litt ekstra tid av ulike årsaker!
Flott konsept! Har ikke prøvd det så lenge, men virker bra så langt!
Hyggelig å høre! Vi har ingen bindingstid så du står fritt til å prøve oss ut når enn du måtte ønske 😊