Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært dårlig kundeservice, mye rot i kommunikasjonen og lang registreringstid. Fikk til slutt beskjed om at jeg ikke kunne bli kunde allikevel, men at jeg kunne forsøke å registrere meg på nytt senere. Jeg ga beskjed om at jeg ikke ønsket å registrere meg på nytt og byttet til Tibber. 3 måneder etter jeg første gang forsøkte å registrere meg mottar jeg allikevel en faktura fra Motkraft. Da har de, uten at jeg har fått beskjed og uten å spørre meg, registrert meg som kunde og sagt opp min strømavtale. Mottok ingen informasjon om kundeforhold osv før det dumpet en faktura ned i e-posten min. Herlig frekt!
Hei Turid. Hvis du har blitt tatt over som kunde uten at du ønsker det, kan du ta kontakt med kundeservice så flytter vi deg tilbake til avtalen du sto på. Vi har ingen intensjon om å ta over kunder som ikke ønsker det selv!
Jeg ble trukket to ganger for faktura i November. Har fortsatt ikke fått beløpet refundert (19 januar) Svarene jeg får via chatten i Appen er» vi regner med at pengene blir tilbakebetalt snart», eller andre diffuse svar. Håpløst å få et konkret svar og ingen penger….. superdårlig!
Hei Steinar. Beklager hvis du ikke har fått de svarene du ønsker, da vi ønsker å hjelpe kundene våre med deres problemer. Hvis du har fått beskjed om at pengene vil bli overført så er det registrert, men noen prosesser (som denne) tar litt ekstra tid av ulike årsaker!
Flott konsept! Har ikke prøvd det så lenge, men virker bra så langt!
Hyggelig å høre! Vi har ingen bindingstid så du står fritt til å prøve oss ut når enn du måtte ønske 😊
Har fått regning fra motkraft uten å vært kunde hos di, heilt utrulig. Har en mail fra di at di ikke finner måleren min.
Hei Geir. Hvis du har blitt feilfakturert kan du ta kontakt med vårt kundesenter så skal vi ordne opp hvis det har skjedd en feil 😊
Blei kunde desember 2021, fekk efaktura 15-01-2022 med betalings beløp men ingen oversikt på kraftforbruket. Appen har foreløpig lite informasjon med bare spotpris og linjegraf.
Hei Torgeir. I nettbanken skal du kunne åpne fakturaen som pdf for å se forbruk og andre detaljer. Appen er under utbedring, og vil bli mye mer oversiktlig med den nye versjonen som kommer i februar 😊
Håpløs kundebehandling, enkelt og greit. Ingen kan svare på om de har fastpris eller ikke, abonnementet, ble tegnet uten at det var andre alternativer å velge mellom.
Hei Jan. Vi beklager om du ikke har fått den hjelpen du ønsket, men vi har bare en avtale og det er en spotprisavtale. Du kan lese mer om den her: https://hjelp.motkraft.no/nb/articles/5876470-var-avtale
Appen til Motkraft har oppdateringer på både månedspris og forbruk, dette gir en god oversikt så man slipper å "få sjokk" når regningen kommer. Av og til er det litt trøbbel med appen, men de jobber visst med det.
Hei Nina. Bra du er fornøyd med appen hittil, og vi holder på å utvikle en ny versjon nå som blir kjempebra! Den blir veldig oversiktlig og brukervennlig, så da vil det heller ikke bli noe mer trøbbel med den 😊