Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Motkraft fokuserer på elbil og industri og ikke vanlige husholdninger.
Heisann Jon. Det er synd å høre du opplever oss slik, vi ønsker selvsagt ikke å fremstå sånn. Vi har et ønske nå om å fokusere mer på daglig drift og våre kunder, elbil lading og GreenFlex prosjekt blir derfor utsatt for nå. Dersom det skulle være noe så gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til [email protected] ⚡️
Er igrunn godt fornøyd som kunde hos motkraft, har vert med fra dei var nye på markedet og dreiv "frivillig" uten påslag. Fremdeles fornøyd i dag, og blir værende hos dere🙂
Heisann Simon. Så hyggelig å høre, det er godt å ha deg med på laget 🤩
Strøm prisen er alt for høy vil bytte strøm selskap eller få en rimelig pris.
Heisann. Vi følger spotprisen fra NordPool som alle andre med en spotprisavtale. Dessverre er prisen nå høyere enn hva vi har vært vant til i det siste, håper på bedre tider på nyåret 🙏
Bra, enkelt men må kanskje komme seg litt videre nå
Hei Torbjørn. Takk for din tilbakemelding, gjerne ta kontakt med oss på e-post til [email protected] med innspill på hva du savner 😃
Ingen problemer. Appen virker, men kan forbedres. Anbefales.
Heisann Kirsti, Takk for super tilbakemelding 😊
Er ikke billigere som de lovet. Tar lang tid å få igjen strømstøtte da det ikke går via dem
Heisann Agneta. Det er synd å høre vi ikke har levd opp til dine forventninger. Strømstøtten fra staten blir trukket fra regningen som kommer fra ditt nettselskap ikke vår faktura.
Har bare blitt veldig dyrt. Eneste som får den opp fra 1 stjerne til 2 er kundeservicen
Heisann Victor. Takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på 😊