Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Er ikke billigere som de lovet. Tar lang tid å få igjen strømstøtte da det ikke går via dem
Heisann Agneta. Det er synd å høre vi ikke har levd opp til dine forventninger. Strømstøtten fra staten blir trukket fra regningen som kommer fra ditt nettselskap ikke vår faktura.
Har bare blitt veldig dyrt. Eneste som får den opp fra 1 stjerne til 2 er kundeservicen
Heisann Victor. Takk for tilbakemeldingen din, det setter vi pris på 😊
Er fornøyd med strømabonnementet. Rask og god kundeservice.
Hei Natalie. Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 😊
Nei dette er noe lureri! Når Motkraft startet opp i 2021 var det ikke for å tjene penger. No profit, var slagordet. Vi i Trøndergruppa (Trondheim, Trøndelag og litt te) trodde på dem og skaffet tusenvis av kunder. Vi føler oss lurt, og mange av oss har forlatt Motkraft. Ikke kan noen av de ansatte nåes på telefon, og heller kunne de ikke samkjøre regningene med TENSIO.(Strømleverandøren) Det hele minner mye om KEISERENS NYE KLÆR. Takk for oss... Kjell V. og Trøndelag!
Heisann Kjell. Det er synd å høre du føler deg lurt, det har aldri vært vår intensjon. For å klare å tiltrekke ny kapital og fortsette kampen mot en mer kundevennlig bransje måtte vi dessverre gå bort fra det å være non-profit. Dersom du ønsker anbefaler jeg deg å lese mer om dette på våre nettsider, eller eventuelt ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected].
Motkraft skulle være billigst. De er ofte ikke blandt de hverken 10, 30, 50 på noen av prisundersøkelse som gjøres. Hilsen ex-kunde som føler seg lurt.
Hei Martin. Det er synd å høre du føler deg lurt, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] dersom du har noen spørsmål angående vår avtale!
Du får en god strømavtale uten noe lureri. Alltid forutsigbart. Har ingen erfaring med deres kundeservice, da jeg ikke har hatt behov for å bruke det (det må vel være et stort pluss?). Det jeg skulle ønske var at de tilbydde IOT-utstyr for oss nerder :)
Hei Joachim. Så hyggelig å høre du er fornøyd, det setter vi pris på 😊
Flytter over til Motkraft 25.mai of etter det har de stipulert mitt forbruk fullstendig feil. Ikke får de rettet opp forbruket for mai, så kom juni regningen, ikke korrigert for mai, og stipulert for juni også.... e-poster flyr mellom oss, de skal rette opp dette på augustmåned... Jeg begynner å bli irritert, mitt forbruk er korrekt innrapportert hos Elvia, det har de bekreftet. At de KUN kan nås på e-post betyr at servicen blir deretter.....
Hei. Det er synd å høre du har opplevd dette. Gjerne ta kontakt med oss igjen så skal vi selvfølgelig hjelpe til om du ønsker!