Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
liker at det var kjapt svar og at jeg fikk hjelp med det jeg spurte om! brukte chat og fikk snakke med en person i stedet for robot, og problemet var løst på under 2 minutter.
Heisann. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på😊 Ha en fin dag videre!
Jeg har bare positive opplevelser. Lett å komme i kontakt med. Svarer raskt og ordner opp hvis det er noe. Hyggelige ansatte. Og ikke minst. Strøm til rett pris
Hei Marie. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩 Ha en fin dag videre!
God oversikt i Appen. Selskapet har innfridd sine løfter de siste 12 mnd..
Hei Serri. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin dag videre!
- God strømavtale, man betaler for strømmen og ikke for alt mulig annet dill - Synes siste versjon av APP er litt uoversiktlig, like bedre den forrige versjonen - Savner Min side på Web siden - Når man skiver i chat'en, stopper skrivefunksjonen å virke hver gang siden oppdaterer seg med info (med bare noen sekunders mellomrom). Da må man inn i chat feltet å klikke for å komme videre. Dette er en bagatell, men er irriterende - Jeg har anbefalt flere av mine venner og familie til å bytte til Motkraft
Heisann Geir. Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på! Jeg skal ta med dette videre internt😃
En god strømleverandør som ikke dytter på meg alt mulig annet enn selve strømmen, og som ikke overøser meg med all slags omtale av hvor god strømleverandør selskapet er!
Heisann Gudveig. Takk for super tilbakemelding, det setter vi pris på🤩
Motkraft lover følgende: 1. Ny og fresh app 2. Få full oversikt over forbruk og strømpris til enhver tid. 3. Rask tilgang til chat, aktuelle nyheter, fakturaoversikt Etter 13 dager som kunde, har jeg fortsatt ikke tilgang til appen, og det påstås at det kun gjelder «et par» av oss…? Og ingen kan informere hvor lenge det tar, «da det jobbes kontinuerlig». Dette er bare ikke godt nok.
Heisann Vigdis. Det er synd å høre du har utfordringer med appen. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til!
Kunde siden starten omtrent. Gode priser. Sammenliknet med venner med tilsvarende KW Forbruk så betaler vi mindre. Kom fra Fortum som både var dyrere og uetisk fremferd fra sine selgerne (de legger til en hel del ulike tilleggstjenester en ikke har bedt om eller fått kommunisert i forkant, ID tyveri, etc. etc.). Litt håpløs app i starten fra Motkraft (bra nå), men for oss er det lavest mulig strømpris som teller mest. Så lenge de holder seg til strøm og ikke øker prisene i forhold til konkurrentene - så forblir jeg kunde her. Ryddig og greit med god oversikt i deres nye app.
Hei Christian. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss, det setter vi pris på. Det er godt å ha deg med på laget🤝