Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunde siden starten omtrent. Gode priser. Sammenliknet med venner med tilsvarende KW Forbruk så betaler vi mindre. Kom fra Fortum som både var dyrere og uetisk fremferd fra sine selgerne (de legger til en hel del ulike tilleggstjenester en ikke har bedt om eller fått kommunisert i forkant, ID tyveri, etc. etc.). Litt håpløs app i starten fra Motkraft (bra nå), men for oss er det lavest mulig strømpris som teller mest. Så lenge de holder seg til strøm og ikke øker prisene i forhold til konkurrentene - så forblir jeg kunde her. Ryddig og greit med god oversikt i deres nye app.
Hei Christian. Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss, det setter vi pris på. Det er godt å ha deg med på laget🤝
Fornøyd med oversiktlig app, finner det meste. Burde vært mulig å se dagen forbruk under veis, nå får en ikke sett dette før dagen etter. Ellers veldig fornøyd så langt!
Heisann Janne. Så hyggelig å høre! Du skal ha oversikt over dagens strømpriser, dersom du ikke ser dette gjerne ta kontakt med kundesenteret vårt så skal vi hjelpe til😃
Pris , støtte, kundeservis. Alt er fantastisk. Jeg har vært kunde hos de om 1 år . Prisen var veldig god og jeg var veldig fornøyd med selskapet. Har sluttet grunnet flytting .
Heisann. Så godt å høre du er fornøyd med oss, da har vi gjort jobben vår! Vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden😊
Rask og god kundenehandling. Anbefales. Kundebehandler hadde kunnskap, og besvarte raskt og enkelt.
Hei Trond. Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin helg!
Meldte meg inn hos Motkraft fra første dag og har vært veldig fornøyd. Har hørt av andre at de har bedre avtale, men da jeg har et lavt forbruk har jeg vanskelig for å tru at jeg får en bedre avtale hos andre. Nå i januar er jeg ikke like fornøyd lenger. Appen har ikke fungert som den skal i over to uker. Forbruket har stått på samme verdi i snart tre uker. Etter mange chatter ser det endelig ut som at appen fungerer. Verdien på forbruk er i alle fall forandret. Håper at de andre verdier stemmer.
Heisann Harald. Det er forståelig at det er frustrerende når appen ikke fungerer som normalt. Jeg håper det er i orden nå, gjerne kontakt oss dersom det skulle skje noe lignende i fremtiden så fikser vi det🤝
Alltid hurtig svar og bekvemt å enkelt å kunde. Oversiktlig faktura bla.
Heisann Frode. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi pris på😃 Ha en fin dag videre!
Dårlig kundeservice og dyr strøm. De reklamerer med: Vi tjener ikke penger på deg. De skal være et non- profitt selskap, dette er ikke tilfellet. Jeg vil råde de fleste til å holde seg unna.
Heisann Håkon. Det er synd å høre du opplever oss slik, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected], så skal vi hjelpe til der. Jeg håper vi kan snu på din opplevelse av oss.