Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Motkraft har vært både lett og transparent å være kunde hos. Appen fungerer bra, og prising er rett frem og lett å forstå. Jeg setter pris også på misjonen deres, så er det faktisk en glede å være Motkrafts strømkunde.
Heisann Andy. Så gøy å høre, det er godt å ha deg med på laget ⚡️
Superfornøyd med motkraft, blir ikke å bytte vekk igjen
Hei Joakim. Det er hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår 🤝
Byttet til Motkraft den gang de hadde lavere priser uten påslag og var en reell "Motkraft" til de fleste øvrige og etablerte aktører. Nå legger de også på både en høyere påslagspris pr KW og økning i fastbeløpet. Det finnes flere aktører som er rimeligere enn Motkraft nå og jeg bytter fra 01.05.24 (dato for deres prisøkninger)
Heisann Christian. Vi har alltid hatt et påslag på avtalen vår, og så oss nødt til å sette den litt opp nå igjen dessverre. Det er synd å høre du ikke lengre ønsker oss som din strømleverandør, vi håper på å se deg som kunde igjen i fremtiden🤞
Markedsfører seg som en aktør som tar opp kampen mot de fæle strømleverandørene. 2 år senere og de er samme ulla. Doblet månedspris og nesten 3 øre i påslag per kw/h nå. Kanskje de burde se på unødvendige driftskostnader før de øker prisen. Tipper Motkraft AS er full av "bullshit jobs" per dags dato. Byttet nettopp til Vibb, får håpe de holder det de lover. Skal hvertfall være spot uten påslag og avgift i hvertfall 3 år. Om de er samme dritten som motkraftgruppen vil fremtiden vise
Hei Ragnar, Det er synd å høre og vi er enig i at dette er kjedelige nyheter.. For å opprettholde lønnsomheten vår over tid, må vi øke prisene for kundene våre. Den nylig kunngjorte prisøkningen tilsvarer omtrent 20 kroner per måned for den gjennomsnittlige kunden. Vi ønsker å fortsette med å tilby kundene våres en enkel og ren spotpris avtale, på et av bransjens laveste pris punkter. Vi vil fremdeles ha en avtale uten bindingstid, gebyrer og skjulte kostnader.
Var i starten veldig fornøyd med å komme til et non profit selskap. Men etter at de nå har økt prisene 2 ganger, så begynte jeg å undersøke litt og fant ut at de har droppet "non profit" policy'en og vil tjene mer på kundene sine (som alle andre)....
Heisann Kåre, Selskapet trenger tilførsel av mer kapital for å kunne fortsette å eksistere. For å klare å tiltrekke ny kapital og fortsette kampen mot en mer kundevennlig bransje måtte vi dessverre gå bort i fra det å være non-profit..
Litt kluss i starten, men sånn er det for alle i starten med ny app osv. Nå er alt bare supert. Har den billigste strømmen 24/7. Jeg er veldig godt fornøyd etter 2 år som kunde.
Heisann Idar. Takk for super tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd 🤗
Fint å endelig være kunde hos et strømselskap som er åpent og transparent.
Heisann Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 🤩