Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble kunde 2. januar 2022, har ikke kunnet se forbruk eller faktura i appen siden jeg byttet til Motkraft, nå har det snart gått 7 uker. Har kontaktet kundeservice flere ganger, og får samme svar: "Jeg har notert ned at du sliter med å se forbruk i appen og meldt dette videre til teknikerne som skal se på saken! Vi kommer snart til å lansere en ny og forbedret app som ikke kommer til å møte på disse utfordringene" Ingenting skjer, og ingen på kundeservice gjør noe annet enn å komme med samme svar som over.
Hei, det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Når det gjelder at du har fått samme svar gjentatte ganger skyltes dette at vi kontinuerlig jobber med å få den nye appen på plass. Vi har opplevd at enkelte kunder ikke får opp forbruket i appen, uten at vi har noe godt svar på hvorfor dette er tilfelle. Vi har forhørt oss med utviklerne av appen og ikke fått noen gode svar. Den versjonen av appen vår samarbeidspartner utviklet er ikke i nærheten av det vi ønsker og derfor utvikler vi en app selv. Jeg skulle virkelig gitt deg et bedre svar, men dessverre er det slik situasjonen er akkurat nå.
Vi byttet til Motkraft ca. 01.11.2021. Vi har bare positive opplevelser, lave strømpriser, kan følge med på appen hver dag og får dermed mer kontroll på strømforbruk. Fakturaene er også greie og oversiktlige. Vi opplever også god kundeservice, får raske svar når vi henvender oss til Motkraft. Vi har ikke angret på bytte av strømleverandør.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Elin! Akkurat en slik kundeopplevelse vi jobber for og mot. Supert å høre at du er fornøyd🤩
Har bare vært kunde i 1,5 måneder. Litt kort tid for konklusjoner.
Så bra at du er fornøyd så langt! Vi gleder oss til du får prøvd ut den nye appen også🤩
Jeg valgte å prøve motkraft. Etter kort tid avsluttet jeg kundeforholdet og gikk tilbake til tidligere leverandør. Etter en uke så igangsetter motkraft kundeforholdet uten mitt samtykke. Det til helt andre priser! Kundeservice er håpløst å forholde seg til. Jeg fraråder bruk av motkraft på det sterkeste.
Hei Harald. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi hadde satt en gitt kredittgrense. Denne kredittgrensen opplevde vi raskt var for høy, og endret den. Kunder som registrerte seg samtidig som vi endret dette glapp dessverre gjennom systemet, og opplevde derfor å bli kunde. Vi beklager så mye for dette, og kan informere om at vi har lært mye av denne feilen. Som følge av denne hendelsen har vil nå lagt ned ekstra ressurser i utviklingen for å unngå at lignende "hull" i systemet aldri finner sted. Når det gjelder prisen er det rart at du referer til "andre priser"? Uansett kunde, tilbyr vi lik avtale. Spotprisavtale med 19kr i fastbeløp og 1øre/kwh i påslag. Dersom du hadde en faktura med andre priser, kan det skyltes at fakturaen ikke var fra oss eller at det var fakturaen i fra ditt nettselskap. Ta kontakt med vår kundeservice så finner vi ut av hva som kan ha skjedd for deg.
Nettside som er umulig å navigere seg frem til kundeservice. Ihvertfall vist man skal prøve å ringe.
Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss dette videre, slik at alle kunder enkelt kan finne frem til våre kundeservice. Det er ikke å rart at du opplever det problematisk å finne frem til et telefonnummer, da vi kun tilbyr chat og mail som kommunikasjonskanal for våre kunder. Vi ser at kundeservice over telefon er et ønske fra flere av våre kunder, og vi vurderer derfor å implementere dette.
God kundeservice som hjelper og svarer på spørsmål ganske kjapt. Håper på flere opplysninger i app ang eget strømforbruk. Strømforbruk i helgene vises ikke, slik som hverdager, burde fixse det og.
Supert å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette motiverer oss til å fortsette🤗 Når det gjelder appen, jobber vi med å utvikle en helt ny app. Den vil ha mange nye funksjoner, samt at problemer som finnes i dag vil være eliminert. Vi gleder oss til lansering🤩
De sier de er et non profit selskap, bare tull. De har en av de høyeste spotprisene nå.
Hei. Vi leverer strøm til spotpris på lik linje som andre leverandører som tilbyr spotpris. Oppå denne spotprisen tar vi et påslag på 1 øre og et fastbeløp på 19 kr, dette er en av markedet rimligste avtaler.