Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg valgte å prøve motkraft. Etter kort tid avsluttet jeg kundeforholdet og gikk tilbake til tidligere leverandør. Etter en uke så igangsetter motkraft kundeforholdet uten mitt samtykke. Det til helt andre priser! Kundeservice er håpløst å forholde seg til. Jeg fraråder bruk av motkraft på det sterkeste.
Hei Harald. Kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi hadde satt en gitt kredittgrense. Denne kredittgrensen opplevde vi raskt var for høy, og endret den. Kunder som registrerte seg samtidig som vi endret dette glapp dessverre gjennom systemet, og opplevde derfor å bli kunde. Vi beklager så mye for dette, og kan informere om at vi har lært mye av denne feilen. Som følge av denne hendelsen har vil nå lagt ned ekstra ressurser i utviklingen for å unngå at lignende "hull" i systemet aldri finner sted. Når det gjelder prisen er det rart at du referer til "andre priser"? Uansett kunde, tilbyr vi lik avtale. Spotprisavtale med 19kr i fastbeløp og 1øre/kwh i påslag. Dersom du hadde en faktura med andre priser, kan det skyltes at fakturaen ikke var fra oss eller at det var fakturaen i fra ditt nettselskap. Ta kontakt med vår kundeservice så finner vi ut av hva som kan ha skjedd for deg.
Nettside som er umulig å navigere seg frem til kundeservice. Ihvertfall vist man skal prøve å ringe.
Takk for tilbakemeldingen. Vi tar med oss dette videre, slik at alle kunder enkelt kan finne frem til våre kundeservice. Det er ikke å rart at du opplever det problematisk å finne frem til et telefonnummer, da vi kun tilbyr chat og mail som kommunikasjonskanal for våre kunder. Vi ser at kundeservice over telefon er et ønske fra flere av våre kunder, og vi vurderer derfor å implementere dette.
God kundeservice som hjelper og svarer på spørsmål ganske kjapt. Håper på flere opplysninger i app ang eget strømforbruk. Strømforbruk i helgene vises ikke, slik som hverdager, burde fixse det og.
Supert å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Dette motiverer oss til å fortsette🤗 Når det gjelder appen, jobber vi med å utvikle en helt ny app. Den vil ha mange nye funksjoner, samt at problemer som finnes i dag vil være eliminert. Vi gleder oss til lansering🤩
De sier de er et non profit selskap, bare tull. De har en av de høyeste spotprisene nå.
Hei. Vi leverer strøm til spotpris på lik linje som andre leverandører som tilbyr spotpris. Oppå denne spotprisen tar vi et påslag på 1 øre og et fastbeløp på 19 kr, dette er en av markedet rimligste avtaler.
Det er billig og enkelt uten skjulte kostnader, for det en betaler for🙂
Hei Jarle! Tusen takk for flott tilbakemelding. Dette vi jobber for🤗
Billig strøm, god kunderservice. Er godt fornøyd med dem.
Hei Jarle! Tusen takk for flott tilbakemelding. Dette vi jobber for🤗
Jeg ble anbefalt MOTKRAFT av en meget troverdig person. Sjekket derfor ikke noe selv. Da jeg skulle opprette avtalegiro og e-faktura, kom det opp i banken at det manglet mailadresse og telefon på dere. Sjokk ! Fant så ut at dere var under etterforskning. Da det attpå til dumpet inn et u s p e s i f i s e r t krav på kr 2.052,- , forsterket det inntrykket av at det var ugler i mosen. Jeg h å p e r at dere er seriøse, men da har dere en vei å gå for å overholde elementær opplysningsplikt, jfr banken, samt være lett tilgjengelige. I første instans fant jeg kun en gateadresse i Trondheim. Har brukt unødig lang tid på dere. M e n - konseptet deres er godt, så jeg håper dere lykkes. Nå er jeg imidlertid ført tilbake til NorgesEnergi. Med vennlig hilsen Mutt C. A.
Hei. Dette hørtes rart ut. Vi har ikke hatt problemer med å sende ut faktura verken i nettbanken eller appen. Har heller aldri opplevd at kunder anser fakturabeløpet som et uspesifisert krav? Det er synd du ikke tok kontakt med oss på kundeservice så kunne vi funnet ut av problemet sammen. Når det gjelder etterforskningen du referer til så hørtes dette ut som et sleipt salgstriks brukt av en selger. Vi er ikke under etterforskning og driver et 100% lovlig non-profitt strømselskap. Dersom du har hørt dette av en selger tydeliggjør dette hvor "shady" bransjen er - noe vi er motstander av.