Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk første faktura fra disse og har aldri hatt så høy regning.Må vel bytte fra billigste til dyreste strøm levrandør
Hei! Det er dessverre som følge av høye strømpriser, ikke vår pris :)
Feil i appen, elendig app løsning, ekstrem lang svartid hos kundeservice etc!
Hei! Vi jobber på spreng for å gi deg en god kundeopplevelse i appen! Dessverre tar det litt tid, så vi håper at våre kunder er litt tålmodige. Kunne du spesifisert hva du ikke liker med appen, så skal jeg få ordnet opp i det snarest :)
Tok litt tid å bytte, men de fikk vel et rush i starten så det er forståelig. Apper finns det nok av andre steder hvis man kjeder seg. Regninga kommer enkel og lettforståelig!
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Enkelt, billig og god avtale. Motkraft levere som de lover.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Har venta sidan slutten av oktober på å bli overført til Motkraft, det er no desember og eg ventar framleis. På vegen har dei unnskyldt ventinga med at dei «ikkje fann» målaren i huset mitt og eg måtte sende inn all informasjon på nytt, for så å havne bakerst i køa på nytt med enda meir venting. Det er sterkt tydelig at Motkraft er lansert altfor tidlig, for ingenting er på plass og eg blir holdt som eit gissel hjå min forrige leverandør som lurte meg inn i ein dårlig avtale. Her blir det å bytte til eit anna selskap innan året er omme.
Hei! Ved at våre kunder oppgir målenummer, spesielt da riktig målenummer, så går prosessen raskt. Motkraft ønsker å gi nordmenn en billig strømavtale så fort som mulig, og jobber derfor hele tiden med å utvikle produktet vårt til å gi deg den beste kunde-opplevelsen vi kan :)
Fikk bekreftet overgang til Motkraft 7. november. Ingen info etter dette. Appen virker ikke. Har avinstallere og reinstallert hver dag i 14 dager. Får ikke konstruktive tilbakemeldinger til tross for flere henvendelser. Hvorfor virker ikke appen slik at jeg følge med på forbruk og kostnader..? Kan noen gi noen tips der?
Hei! Opplever du fortsatt disse problemene? Det kan hende du hadde innstallert en eldre versjon av appen! Om en oppdatering ikke fungerer, si gjerne i fra :) Så tar jeg en titt på det!
Byttet til motkraft i starten av november, var lett å bytte og appen er mye mer oversiktelig en andre strømselskap jeg har brukt