Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk bekreftet overgang til Motkraft 7. november. Ingen info etter dette. Appen virker ikke. Har avinstallere og reinstallert hver dag i 14 dager. Får ikke konstruktive tilbakemeldinger til tross for flere henvendelser. Hvorfor virker ikke appen slik at jeg følge med på forbruk og kostnader..? Kan noen gi noen tips der?
Hei! Opplever du fortsatt disse problemene? Det kan hende du hadde innstallert en eldre versjon av appen! Om en oppdatering ikke fungerer, si gjerne i fra :) Så tar jeg en titt på det!
Byttet til motkraft i starten av november, var lett å bytte og appen er mye mer oversiktelig en andre strømselskap jeg har brukt
Jeg får bare beskjed om og vente…. I går skulle det ta noen timer, så skulle appen være oppe… Mn, nope. Gikk over til motkraft 12/11.
Her ble jeg skuffet. Alt i orden med selve bytte, men går tid og får ikke fulgt med på forbruket. Kundeservice sier bare at det kommer. Når? Appen funker heller ikke. Nå svarer de ei heller på spm på Mail. Er dette selskapet reelt? Tviler
Vi bestilte strøm fra Motkraft 1.nov 2021 da vi flyttet til ny bolig. Mottok bekreftelse på at alt skal være i orden. Tok kontakt 2 uker senere da vi ikke hadde hørt noe mer, og ikke kunne se noe i appen. Fikk bekreftet igjen at prosessen er i gang. Nå, 28.nov, har vi fremdeles ikke hørt noe mer og det er ingen info på nett eller i app. Vi begynner å bli bekymret for om selskapet ikke er reelt, og vurderer å bytte til annen leverandør.
Hadde spart totalt 15000 iløpet av de 5 år jeg har analysert, i denne perioden byttet jeg strømleverandør flere ganger, og var med på diverse «kampanjer» Denne avtalen er desidert rimeligste på markedet. App og service fungerer også utmerket
Fremdeles ikke blitt kunde tross e post om at jeg var kunde den 23.10.21. Den 30.10.21 fikk jeg ny e post om at alt er klart. Jeg er fremdeles kunde hos Norgesenergi, sjekket idag 22.11.21. Ikke noe telefonnummer på nettsiden og umulig å komme i kontakt med Dere.