Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Storfornøyd ! Eneste er at appen kunne vert enda bedre, men de er jo bare i oppstarten ennå
Takk for tilbakemeldingen. Dette vi jobber for 🤩 Når det kommer til appen, en ny app er rett rundt hjørnet 🤫 Vi gleder oss til du får testet den ut!
Dette selskapet holder det de lover, ingen skjulte påslag, bindingstid eller lokketilbud som gjør strømmen billig en stund før det senere blir dyrere. Aldri hatt så lav strømpris som nå😊 Kjapp til å svare på chat også😊👍
Tusen takk for tilbakemeldingen, Ronny! Nettopp denne prisen og oppevelsen vi jobber for🤩
Svært fornøyd med Motkraft! Kundeservicen er hyggelig og rask. Appen gjør det veldig lett og oversiktlig å ha kontroll på eget forbruk og det er ingen overraskelser i forhold til hva neste strømregning blir. Ingen tvil om at jeg forblir Motkraft-kunde! :)
Tusen takk for super tilbakemelding, Tiril!🤩
Strømleverandør slik det burde være. Ikke noe tull. Herlig befriende å forholde seg til en pris.
Så godt å høre at du er fornøyd, Steinar! Ha en riktig fin helg 😊
Kunde fra første dag. Tok litt tid å komme på plass med systemene men det beste kraft alternativet på markedet. Svarer raskt (på fortvillende kundens spørsmål som meg) og veldig hyygelige. Man føler seg fortsatt vurdert som menneske ikke del av en u-transparant push-marked! Takk ! Og, boyz and girlzk keep it that way <3
Hei Anja! Takk for super tilbakemelding🤩 Kunder som deg motiverer oss til å jobbe på! We will keep it thiz way⚡️
Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med dere! Jeg flyttet med Motkraft fra November 😊
Godt å høre at du er fornøyd, Veronica!
Når jeg meldte meg inn, fikk jeg ikke varsel på at jeg var abonnerte på strøm abonnementet. Prøvde å sjekke på nettsiden deres, men de hadde ingen «min side». Ellers vanskelig å kommunisere med kundeservice av den grunn at en ny person svarer hver gang jeg sendte en ny melding. Dette gjorde det vanskelig for den nye personen å sette seg inn i samtalen. Endte med at jeg fikk de samme svarene og svar ut av kontekst. Uansett, tror dette kan løses med å innføre telefon
Hei Eivind. Beklager om du har opplevd noe uklar kommunisering fra vår side. Grunnen til at vi ikke har hatt telefonlinje til nå er fordi det er veldig kostbart, men vi jobber for å få det opp å gå om ikke altfor lang tid 😊