Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg meldte meg inn, fikk jeg ikke varsel på at jeg var abonnerte på strøm abonnementet. Prøvde å sjekke på nettsiden deres, men de hadde ingen «min side». Ellers vanskelig å kommunisere med kundeservice av den grunn at en ny person svarer hver gang jeg sendte en ny melding. Dette gjorde det vanskelig for den nye personen å sette seg inn i samtalen. Endte med at jeg fikk de samme svarene og svar ut av kontekst. Uansett, tror dette kan løses med å innføre telefon
Hei Eivind. Beklager om du har opplevd noe uklar kommunisering fra vår side. Grunnen til at vi ikke har hatt telefonlinje til nå er fordi det er veldig kostbart, men vi jobber for å få det opp å gå om ikke altfor lang tid 😊
Jeg var muligens en av deres første kunder, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Jeg overbeviste flere til å gjøre det samme. App er oversiktlig og grei, faktura også. Jeg syns vel dere bør rette opp tallene på y-aksen på graf(kwt), dvs: 0-0,5-1-1,5- osv😉 Ellers er alt bra⚡️
Takk for at du har vært med oss hele veien, det setter vi utrolig stor pris på! Den nye versjonen av appen er ikke langt unna, så det er bare å glede seg 😊
Billig bra og enkelt Ikke no hokus pokus ved bytte av leverandør til motkraft 👍
Hyggelig å høre, Frank!
Etter en litt uvanlig start har min erfaring med Motkraft vært god så langt. Oversiktlig app, men savner kombinert faktura med nettleie. Dette sier de at de jobber med. Venter på utvikling, og den har allerede til nå vært god.
Tusen takk for fin tilbakemelding! Vi utvikler oss på alle kanter, så det er bare å glede seg 🤗
Oversiktlig app det du ser er det du får hyggelige hjelpsomme på kundeservice.
Takk for tilbakemelding, Gunnar 😊 Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe!
Enkelt produkt som gjør at en forstår hva en betaler for. Kjapp og god kundeservice.
Godt at du er fornøyd, Terje!
Rask og grei kundeservice, grei app og enkelt kundeforhold. Mvh Knut
Takk for super tilbakemelding, Knut!🤩