Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg synes konseptet virket bra og ga Motkraft et forsøk. Men det var tydeligvis et produkt som ble lansert alt for tidlig. Bare rot i starten. Etter over 1 måned med mye masing og lite informasjon ble jeg til slutt overført. De har ingen "min side" du kan logge inn på, men de fikk etterhvert på plass en app med litt informasjon om forbruket. I starten brukte motkraft salgs argumenter for at de var "billigst i Norge" så endret de det til "billigst på sikt" og nå er det endret til "billig på sikt" Kan sikkert ha en sammenheng med at Forbrukertilsynet har varslet mulkt og gebyr til de grunnet brudd på markedsføringsloven 🙈 "motkraft skal ikke tjene penger på deg" er også misvisende, de jobber ikke gratis. De kan i teorien ta ut det de vil i lønn og fortsatt være non-profit veldedig organisasjon. Motkraft er ikke den dårligste spotpris avtalen du kan ha, men det finnes faktisk flere andre avtaler som er både billigere, ryddigere og ikke minst bedre og mer tilgjengelig service! Jeg bytter nå til en av de.
Hei! Du har helt rett, som alle andre non-profit selskap så får de ansatte lønn, riktignok tariffbasert :) Les mer om hvordan selskapet opererer på https://www.motkraft.no/vedtekter ! Lykke til med nye avtaler! Sørg for å lese det som står i liten skrift ;)
surr å rot og ikke noe telefon nr å ringe. Sendte meg regning med feil måle nr. Spare null på å bytte til dem. Styr unna.
Hei! Vi sender faktura på det målenummer som er registrert :)
All ære til Motkraft for at de vil sørge for at folk får billigere strømavtale, men dette er ikke for de uten datamaskin. Min mor har ikke nettbank eller epost, og Motkraft kan man ikke kontakte på tlf, kun på chat og epost. Så all kommunikasjon må foregå via noen som har data. Og å få fakturaen på papir var et styr uten like. Først skal de prøve å sende den til nettbanken din, selv om du har opplyst at du ikke har nettbank. Hvis ikke det går skal de prøve å sende den på epost, selv om du opplyser at du ikke har tilgang til epost. Anbefales ikke til de som ikke har datamaskin/epost/nettbank.
Hei! For å kunne senke prisene så må vi være datadrevne :) Dette betyr at vi derfor må ty til noen måter å effektivisere nettopp fakturering. Det er selvfølgelig ikke noe problem å få faktura i posten, det er faktisk en "default" om man ikke har nettbank!
Hvordan er det dere kaller Service og Norges billigste kraft, når dere ikke gidder å få ut finger'n??? Hvorfor har dere ikke et telefonnumer for kontakt? Har meldt meg ut av forrige selskap, og Hvordan kan dere få holde styringen på alle nye, som venter på Svar fra dere??? Opprett et telefonnummer eller en E-post som vi kan kontakte dere, for pokker!
Hei! Om du sjekke "søppelposten" din på epost, så har du nok fått bekreftelse der :) Hvis ikke, så kan du ta kontakt med oss på chaten vår på nettsiden vår - motkraft.no . Ellers kan du ta kontakt med oss på eposten: [email protected]
Fikk første faktura fra disse og har aldri hatt så høy regning.Må vel bytte fra billigste til dyreste strøm levrandør
Hei! Det er dessverre som følge av høye strømpriser, ikke vår pris :)
Feil i appen, elendig app løsning, ekstrem lang svartid hos kundeservice etc!
Hei! Vi jobber på spreng for å gi deg en god kundeopplevelse i appen! Dessverre tar det litt tid, så vi håper at våre kunder er litt tålmodige. Kunne du spesifisert hva du ikke liker med appen, så skal jeg få ordnet opp i det snarest :)
Tok litt tid å bytte, men de fikk vel et rush i starten så det er forståelig. Apper finns det nok av andre steder hvis man kjeder seg. Regninga kommer enkel og lettforståelig!
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!