Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
All ære til Motkraft for at de vil sørge for at folk får billigere strømavtale, men dette er ikke for de uten datamaskin. Min mor har ikke nettbank eller epost, og Motkraft kan man ikke kontakte på tlf, kun på chat og epost. Så all kommunikasjon må foregå via noen som har data. Og å få fakturaen på papir var et styr uten like. Først skal de prøve å sende den til nettbanken din, selv om du har opplyst at du ikke har nettbank. Hvis ikke det går skal de prøve å sende den på epost, selv om du opplyser at du ikke har tilgang til epost. Anbefales ikke til de som ikke har datamaskin/epost/nettbank.
Hei! For å kunne senke prisene så må vi være datadrevne :) Dette betyr at vi derfor må ty til noen måter å effektivisere nettopp fakturering. Det er selvfølgelig ikke noe problem å få faktura i posten, det er faktisk en "default" om man ikke har nettbank!
Hvordan er det dere kaller Service og Norges billigste kraft, når dere ikke gidder å få ut finger'n??? Hvorfor har dere ikke et telefonnumer for kontakt? Har meldt meg ut av forrige selskap, og Hvordan kan dere få holde styringen på alle nye, som venter på Svar fra dere??? Opprett et telefonnummer eller en E-post som vi kan kontakte dere, for pokker!
Hei! Om du sjekke "søppelposten" din på epost, så har du nok fått bekreftelse der :) Hvis ikke, så kan du ta kontakt med oss på chaten vår på nettsiden vår - motkraft.no . Ellers kan du ta kontakt med oss på eposten: [email protected]
Fikk første faktura fra disse og har aldri hatt så høy regning.Må vel bytte fra billigste til dyreste strøm levrandør
Hei! Det er dessverre som følge av høye strømpriser, ikke vår pris :)
Feil i appen, elendig app løsning, ekstrem lang svartid hos kundeservice etc!
Hei! Vi jobber på spreng for å gi deg en god kundeopplevelse i appen! Dessverre tar det litt tid, så vi håper at våre kunder er litt tålmodige. Kunne du spesifisert hva du ikke liker med appen, så skal jeg få ordnet opp i det snarest :)
Tok litt tid å bytte, men de fikk vel et rush i starten så det er forståelig. Apper finns det nok av andre steder hvis man kjeder seg. Regninga kommer enkel og lettforståelig!
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Enkelt, billig og god avtale. Motkraft levere som de lover.
Hei! Tusen takk for hyggelig omtale :D Vi er superglad for å ha deg som kunde, og gleder oss til et langt og godt kundeforhold! Ha en strålende dag videre!
Har venta sidan slutten av oktober på å bli overført til Motkraft, det er no desember og eg ventar framleis. På vegen har dei unnskyldt ventinga med at dei «ikkje fann» målaren i huset mitt og eg måtte sende inn all informasjon på nytt, for så å havne bakerst i køa på nytt med enda meir venting. Det er sterkt tydelig at Motkraft er lansert altfor tidlig, for ingenting er på plass og eg blir holdt som eit gissel hjå min forrige leverandør som lurte meg inn i ein dårlig avtale. Her blir det å bytte til eit anna selskap innan året er omme.
Hei! Ved at våre kunder oppgir målenummer, spesielt da riktig målenummer, så går prosessen raskt. Motkraft ønsker å gi nordmenn en billig strømavtale så fort som mulig, og jobber derfor hele tiden med å utvikle produktet vårt til å gi deg den beste kunde-opplevelsen vi kan :)