Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjempegod service på chat'n! Så jeg er superfornøyd. Dessuten har jeg lest mye bra om dere - så dette blir nok bra! 👍
Så bra du er fornøyd! Vi jobber hver dag for å svare alle våre kunder raskt og godt på chaten, så det er hyggelig å høre at det settes pris på🤗
Motkraftappen er veldig bra. Ser spotprisene hver dag og hvor mye strøm vi bruker.
Hyggelig å høre at du er fornøyd, Siri🤩
Enkel og greit å bytte, kjapp respons på spørsmål, håper prisen holder seg lav lenge
Godt å høre ta dy er fornøyd, Tom🤗Prisen er du sikret i hele 1000 måneder.
Enkel og oversiktlig app. Lett å holde kontrollen på forbruket
Takk for tilbakemeldingen Mari🤗 Det kommer straks en helt ny versjon av appen, håper du vil like den enda bedre🤩
Kundeservicen til Motkraft var bra og de var raske til å svare.
Nettopp dette vi jobber for, hyggelig å høre at kundene våre setter pris på det⚡️
Gått over til motkraft 2 ganger der de angivelse skal ha tatt over måleren og sendt meg velkomst Mail ..Hafslund ringer og maser hver dag på at strømmåleren fortsatt ikke har blitt satt over til oss . Umulig å få kontakt med dem . Useriøst selskap
Hei Eirin. Enkelte målere har vært vanskeligere enn andre å få tak i. Etter tilsendt målenummer skal det ta en ukes tid før du blir kunde (senest 14 dager). Dersom du opplevde at det tok lengre tid enn dette er det veldig beklagelig... Alle ukedager mellom 09.00-17.00 er vi tilgjengelig på chat, utenfor våre åpningstider kan du alltid sende mail.
Fikk god service ved bruk av chatten så lenge den virket. Fikk etter hvert ikke sendt melding og begynte da å lete etter mail-adresse som jeg ikke var lett å finne. Men problemet ble fikset fort da jeg endelig kom igjennom. I appen tar det veldig lang tid å få frem fakturaer. Har aldri fått de frem ellers en grei app.
Takk for tilbakemeldingen, Arne🤗 Supert at problemet løste seg så fort du var i dialog med oss! Når det gjelder tilgang på chatten, er den åpen 09-17 alle ukedager. Dersom du allerede var i en samtale skal du fortsatt kunne sende meldinger der (også utenfor åpningstiden). Det kommer en helt ny versjon av appen veldig snart, da vil det komme flere nye funksjoner samt at tidligere problemer fikses. Fakturaen vil dermed komme inn i appen med det samme.⚡️