Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Supert å både få levert og levere strømmen! Være eier og bruker
Heisann, Så kult å høre, det er godt å ha deg med på laget 🙏
Angrer ikke på at jeg skiftet til Motkraft for et par år siden. Synes prisene er greie, servicen utmerket
Heisann Else, Så gøy å høre, takk for det 🤩
Veldig fornøyd siden de kom på markedet. Enkelt og greit. Ikke noe tull eller juks som mange andre konkurrenter.
Hei. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort noe riktig 🤩
Enkelt, oversiktlig, billig og ikke noe masing fra innpåslitne selgere. Ja, og eneste selskap som tar avstand fra skitne triks fra storkapital.
Hei Benjamin, Det er dette vi jobber for å være, takk for hyggelige ord 🤝
Hva skal en med et utall strømleverandører når man har Motkraft. Enkelt og greit . Spot on .
Heisann Lars, Takk for fin tilbakemelding, det er godt å ha deg med på laget ⚡️
En solid og god aktør å forholde seg til, bra pris.
Hei Kurt. Takk for hyggelig tilbakemelding 😃
Veldig fornøyd, foruten at de ikke tilbyr en skikkelig oversikt over forbruk på nettsiden under din brukerkonto. Kan kun se via en app, hvilket er tåpelig. De kommuniserer bra, og oppfattes som at de forsøker å etterleve lovnaden sin. De lover billig strøm og ikke profittjag, og følger opp så lang. De oppfattes som ærlige om kostnadene. De har holdt prisene veldig lavt, men satte dem opp litt pga. økte driftskostnader, som er greit så lenge de er ærlige om det. Non-profit er et fint mål, men det er ikke gratis å drive. Men det er mange måter å drive for-profit på, så håper de fortsetter i riktig retning. So far, so good. Skulle gjerne sett at man hadde tilgang på kundedata en annen plass enn kun i app. Det finnes ingen god måte å faktisk administrere kundeforholdet, og å skulle være "app-basert" oppfattes som useriøst, for å være helt ærlig. Her tror jeg ikke de skjønner helt at kundegruppa deres ikke er 14-åringer. Akkurat der er de akkurat som selskaper flest: "megakult med app, lizzm, skikkelig moderne og megakul, lizzm". Her er de altså dårligere enn mine tidligere strømtilbydere. Men de driver ikke og ringer meg støtt og stadig for å selge meg årets nye kule strømpakke, som er kjekt å slippe. Så da kommer de ut foran.
Hei John, Jeg forstår det er ønskelig med en "min side" og jeg skal ta med etterspørselen videre internt! Det er god tå høre du ellers er fornøyd og vi takker for tilbakemeldingen din ⚡️