Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg prøver igjen. Kommer ikke inn på siden deres. Får bare beskjed om feilmelding.Det har holdt på i lengre tid. Hva skjer???
Hei Frøydis. Så merkelig! Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-mail til [email protected], så skal vi hjelpe dersom du opplever utfordringer med appen.
Motkraft klarte ved en feil å fjerne oss som kunde og vi ble derfor automatisk overført til Elvia uten viten eller samtykke, og har endt opp med et selvsagt omtvistet krav på over 9000 kr. Motkraft tar ikke ansvar for å rette opp i dette, tiltross for at de vedkjenner seg at det har skjedd en feil. Skremmende stygg kundeservice der, som får store konsekvenser for kundene. Selskapet har også historikk i å fakturere kunder de ikke har. Vær klok og velg en annen strømleverandør. M.D.
Heisann Marianne. Det er synd å høre du sitter med denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi hjelpe til å rydde opp i dette.
liker at det var kjapt svar og at jeg fikk hjelp med det jeg spurte om! brukte chat og fikk snakke med en person i stedet for robot, og problemet var løst på under 2 minutter.
Heisann. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på😊 Ha en fin dag videre!
Jeg har bare positive opplevelser. Lett å komme i kontakt med. Svarer raskt og ordner opp hvis det er noe. Hyggelige ansatte. Og ikke minst. Strøm til rett pris
Hei Marie. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår🤩 Ha en fin dag videre!
God oversikt i Appen. Selskapet har innfridd sine løfter de siste 12 mnd..
Hei Serri. Så hyggelig å høre du er fornøyd, da har vi gjort jobben vår😃 Ha en fin dag videre!
- God strømavtale, man betaler for strømmen og ikke for alt mulig annet dill - Synes siste versjon av APP er litt uoversiktlig, like bedre den forrige versjonen - Savner Min side på Web siden - Når man skiver i chat'en, stopper skrivefunksjonen å virke hver gang siden oppdaterer seg med info (med bare noen sekunders mellomrom). Da må man inn i chat feltet å klikke for å komme videre. Dette er en bagatell, men er irriterende - Jeg har anbefalt flere av mine venner og familie til å bytte til Motkraft
Heisann Geir. Takk for tilbakemelding, det setter vi pris på! Jeg skal ta med dette videre internt😃
En god strømleverandør som ikke dytter på meg alt mulig annet enn selve strømmen, og som ikke overøser meg med all slags omtale av hvor god strømleverandør selskapet er!
Heisann Gudveig. Takk for super tilbakemelding, det setter vi pris på🤩