NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fleksibillett , kommer med gode forslag til løsninger
Hei Ove M. O, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi takker og setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Har vært kunde pga mange sier det er verdt av penger!! Strømpriser går opp så mye i dag men er ganske trygd for at jeg betaler bare det som jeg må hos NorgesEnergi!! Hadde en annen strømleverandør før og betalte sinnsykt mye, selv i sommer!!
Hei Aly, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår service og strømavtale, dette setter vi stor pris på! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
.flinke til å hjelpe kundene sine når me har problemer👍
Hei Vikra, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Enkelt og greit forklart og hyggelig kundebehandler noe som er viktig for meg
Hei Øistein A, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd! :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Fastpris kan spare litt for å holde prisen nede synes d er greit og gi tilbakemeld men dette ble litt for omfattende
Hei Kjersti, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard
Jeg føler meg ivaretatt som kunde på alle vis hos NorgesEnergi - selv når henvendelsen gjaldt problemer.
Hei Kaja M. H. N, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd :) Ha en fin dag! Hilsen Bernard
oversiktlig faktura, blant de 16 billigste for meg er de helt ok.
Hei Asmund, Beklager sen tilbakemelding. På grunn av mange spørsmål knyttet til vinterens høye strømpriser, ny nettleiemodell og kompensasjonsordning har det vært svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det har dessverre ført til at vi ikke har fått svart tilbakemeldinger på bytt.no som vi ønsker. Så flott å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag! Hilsen Bernard